Rx 6600 Mu 1660 Super Mi (mining)?

RTX 3060 - RTX 3080 modelleri daha mantıklı olacaktır. LHR kildi kırıldı sonuçta, GTX serisine gerek yok. AMD'de RX 5000 serisi hariç mining yapılmaz.
 
RTX 3060 - RTX 3080 modelleri daha mantıklı olacaktır. LHR kildi kırıldı sonuçta, GTX serisine gerek yok. AMD'de RX 5000 serisi hariç mining yapılmaz.
Baskan bak simdi @55superx baskanımızda diyor 3 tane 1660 super alacağına rtx 3080 al diye şuan incehesapta 16.300 kampanyalı fiyat bitince 27 bin falan olacakmış. Bu fiyat bilgisi doğru mu sizce ve ikinşzde 3080 de kararlı mısınız 😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve arkadaşlar rtx 3080 101 mhs kazıyormuş nette öyle yazıyor 🙄
 
Baskan bak simdi @55superx baskanımızda diyor 3 tane 1660 super alacağına rtx 3080 al diye şuan incehesapta 16.300 kampanyalı fiyat bitince 27 bin falan olacakmış. Bu fiyat bilgisi doğru mu sizce ve ikinşzde 3080 de kararlı mısınız 😅
Evet 1 adet RTX 3080 çok daha avantajlı. Hatta şunu söyleyeyim; piyasa düşükken kazım yapmak daha iyi. Kazım zorluğu azlıyor ve elinde ETH biriktirmiş oluyorsun, ETH fiyatı artınca da elindeki ürünün fiyatı da artmış olacak. Elektrik faturasını ETH bozarak değil de, kendi cebinden çıkartabiliyorsan kazım yapmalısın. Yoksa FIS.
 
Evet 1 adet RTX 3080 çok daha avantajlı. Hatta şunu söyleyeyim; piyasa düşükken kazım yapmak daha iyi. Kazım zorluğu azlıyor ve elinde ETH biriktirmiş oluyorsun, ETH fiyatı artınca da elindeki ürünün fiyatı da artmış olacak. Elektrik faturasını ETH bozarak değil de, kendi cebinden çıkartabiliyorsan kazım yapmalısın. Yoksa FIS.
Ekran kartını inceledin mi iyi mi bu kart ?
 
Sağol hocam bide kazım gucu 101 mhs yazıyor nette buda doğru mu ?
Evet fakat O.C ile. O.C ayarlarını bilmiyorsanız pek çok örneği bulunuyor internette kart modeliniz için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O.C ile ilgili sorun yaşarsanız beni etiketleyin hocam.
 
Evet fakat O.C ile. O.C ayarlarını bilmiyorsanız pek çok örneği bulunuyor internette kart modeliniz için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O.C ile ilgili sorun yaşarsanız beni etiketleyin hocam.
incehesap herhangi bir sorunda iade de sorun çıkar mı sizce hocam ? ( Son soru da bu ) amazondan hb den sıkıntısız direk iade alıyorlardı incehesapla daha önce hiç alışverişim olmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mining için sıfır kart alınmaz
Ben bu konularda ikinci ele karşıyım hocam yaw
 
incehesap herhangi bir sorunda iade de sorun çıkar mı sizce hocam ? ( Son soru da bu ) amazondan hb den sıkıntısız direk iade alıyorlardı incehesapla daha önce hiç alışverişim olmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben bu konularda ikinci ele karşıyım hocam yaw
Amazon ve h.b kadar iyi değil iade sistemleri.
 
incehesap herhangi bir sorunda iade de sorun çıkar mı sizce hocam ? ( Son soru da bu ) amazondan hb den sıkıntısız direk iade alıyorlardı incehesapla daha önce hiç alışverişim olmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben bu konularda ikinci ele karşıyım hocam yaw
sıfır kart aldığın zaman taktığın anda ikinci el oluyor zaten ha sen kullanmışsın ha başka bir adam kullanmış sıfır kart almakta mantık yok sonuçta adam kartın üstünde dans etmiyor
 
Amazon ve h.b kadar iyi değil iade sistemleri.
İşte bu sıkıntı gibi 😕
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sıfır kart aldığın zaman taktığın anda ikinci el oluyor zaten ha sen kullanmışsın ha başka bir adam kullanmış sıfır kart almakta mantık yok sonuçta adam kartın üstünde dans etmiyor
Düz duvara tırmanan adamlar var baskan belki kartlarla dans edenlerde vardır 😅 şaka bir yana ben 2. Ele uzağım yaw. Bildiğim tek sey içim hiç rahat etmez niyetlenemiyorum bile.
 
Geri
Top