RTX 2060 SC Tek Fanlı

xSermoni

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
24
Reaksiyon skoru
2
Öncelikle Herkese selamlar size bi sorum olacaktı Evganın Tek Fanlı Rtx 2060 Sc Modelini almak istiyorum ama kararsızım tek fanlı alınır mı?
 
Hafif ısınıyor ama tek fanlı karta göre sıcaklıkları iyi. Kaç para?
 
Biraz ses yapıyor biraz ısınıyor ama cok uygun fiyatlara mevcut 3.75 k ya vs bulabilirsin ( 2. el)
 
Sistem kaça?
 
O paraya 2060 var mı ya
denk geliyor hocam daha fazla vermeyin max 4 k max oda dün ankarada dün Ankara da rx 6600 vardı 4200 e pazarlıkla adam 4 e kadar dusuyordu. :D
 
Bende var, @RevDeisDou`nun dediği hafif ısınıyor onun dışında, bir de backplate`i olmadığı için arka taraf çok savunmasız bunlar dışında bi sorunu yok gayet de alınıp kullanılabilir, güzel ürün.
 
denk geliyor hocam daha fazla vermeyin max 4 k max oda dün ankarada dün Ankara da rx 6600 vardı 4200 e pazarlıkla adam 4 e kadar dusuyordu. :D
Hayır ben satıcıyım 5k teklif geldi ben de 5300e falan vermeyi düşünüyordum min. 😄
 
Kanka o kart kafam kadar, büyük ihtimal sıcaklığı orta kalite 2 fanlı bir modelle aynıdır. Yani tek fanlı olmasını dert etme alınır. Eğer kasanın hava akışı falan da iyiyse rahat kullanırsın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,097
Mesajlar
11,084,170
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top