Gtx 1650 ekran kartı

Rx al rahatına bak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Düşük ve orta seviyede amd yüksek seviyede nvidia
 
Rx al rahatına bak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Düşük ve orta seviyede amd yüksek seviyede nvidia
Yani almayayım mı? (Tavsiyeni uygularım)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rx al rahatına bak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Düşük ve orta seviyede amd yüksek seviyede nvidia
Ve orta seviye amd olarak ne önerirsin?
 
Max 4500 olurda işte kuytu köşeden artırmaya çalışıyorum tüm sistemi zaten bir anda toplayamıyorum artırdıklarımı biriktirmeye çalışıyorum ondanda 2.ele başvuruyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gtx 1650 ile aynı vram bit bir de bu gddr6 üstelik sıfır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

6k ya da rx6600 var paran varsa 6600 al
 
Almayın pahalı.
 
Geri
Top