Prison Break Sıkmaya Başladı ?

okynwo

80+
Katılım
14 Temmuz 2022
Mesajlar
171
Reaksiyon skoru
56
S:2 B:10’dayım. Dizi iyice Türk dizisine dönmeye başladı gibi, hep egzantrik şeyler oluyor. Sizce devam edeyim mi? Diziyi izleme zevkim kalmadı neredeyse.
@Michael Scofield
 
2. sezon 3.-4. bölümden sonra berbat oluyor.
 
2. sezon ortalarından sonra diziyi iyice uzatmaya çalışıyorlar. 3 kere bitirdim dizinin fanı bile sayılabilirim ama 3-4 sezonlar hatta 5 bile iyi değil bence.
 
Epey overrated bir dizi zaten, ben de yarım bırakmıştım.
 
S:2 B:10’dayım. Dizi iyice Türk dizisine dönmeye başladı gibi, hep egzantrik şeyler oluyor. Sizce devam edeyim mi? Diziyi izleme zevkim kalmadı neredeyse.
@Michael Scofield
son sezon izleyiciler istediği için çekildi 2. sezondna sonra berbat sevmedim ama bitirmek için izlemiştim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,729
Mesajlar
11,080,423
Üyeler
198,184
Son üye
nycsoftware.org
Geri
Top