ubeyeyeyeyeyeyeyeye
80+ Bronze
- Katılım
- 7 Şubat 2021
- Mesajlar
- 1,374
- Reaksiyon skoru
- 567
pythonda bir hesap arayüzü yapmay çalışıyorum ve şuna takıldım
input("İsim ve Soyisim: ") olarak aldığım bilgiyi ayırmak istiyorum
yani şöyle
İsim ve Soyisim: İsim soyisim
burada girilen isin ve soyisimi yani "isim soyisim" i tek bir tane olarak alıyor ve sonrasında ise bir bilgi alanında
isim: isim
soyisim: soyisim
olarak ayırmak istiyorum
nasıl yapabilirim?
input("İsim ve Soyisim: ") olarak aldığım bilgiyi ayırmak istiyorum
yani şöyle
İsim ve Soyisim: İsim soyisim
burada girilen isin ve soyisimi yani "isim soyisim" i tek bir tane olarak alıyor ve sonrasında ise bir bilgi alanında
isim: isim
soyisim: soyisim
olarak ayırmak istiyorum
nasıl yapabilirim?