Dahil işte. Bedava sistem almış adam.Monitörün dahil olduğunu sanmıyorum zaten, sonradan almış gibi duruyor.
2. el mi aldınız? O kadar ucuza satan bir yer yok. Nerden aldınız?Monitor dahil fiyati 11k hocam, psu da fsp
Tesekkurler hocam. Yok allahtan sessiz sakin birisiyim oyle cabucak sinirlenmiyorum oyunlardaOn numara sistem. Hayırlı olsun. Başında paralansın derdi eskiler. Sanırım valorant oynarsan bu durumu yapabilirsin monitöre kafa atarak![]()
XMP'yi ve UEFİ'yi açmayı unutma. Hayırlı olsun.Bi hayirli olsununuzu alirim
Ryzen 5 5600
XFX RX6650XT 3x
8x2 16GB Ram
B450M Anakart
Gamepower 144hz 27 inç monitör
Şaka gibi ama bu sistemi 11K'ya aldım3 Aylık sifir gibi. Win 11 kuruyorum şuan
Anladım, hayırlı olsun.2.el aldim ama sifir da denebilir. Pc hocasinin 3 ay once cikarttigi sistemi almis 15kya hic kullanmamis bildiğin
Bu fiyata ben alsam üstüne adama bahşiş verirdim emeğin için sağol koçum diyehayırlı olsun cidden güzel fiyata bulmuşsun bende bulsam bu fiyata kesin alırdım.
Bende kullandım ama bence w11 yolun başında Windows 10 2025 te sona erince ance kullanılır Ben Windows 10 a geri geçtim Vallahi kullanım açısından daha kolayNeden ki, baya oldu sorunlar duzelmistir bence