Araba trafık cezasıı

TaTHaRr

80+
Katılım
15 Mayıs 2022
Mesajlar
125
Reaksiyon skoru
29
Merhaba dostlar park yeri cezası yedim ve ziraat mobilden ödemek istedim ama benim üzerime çıkmıyor araç.... Fakat e devletten bakınca araba bende gözüküyor nedir bu sorun anlamadım...... Başına gelen çözümü bilen var mı?
 
Merhaba dostlar park yeri cezası yedim ve ziraat mobilden ödemek istedim ama benim üzerime çıkmıyor araç.... Fakat e devletten bakınca araba bende gözüküyor nedir bu sorun anlamadım...... Başına gelen çözümü bilen var mı?
Daha sisteme girilmemiştir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha sisteme girilmemiştir
İvd den bak
 
E-devlet te cezayi ödesende 1 yıl gözükür.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,140
Mesajlar
11,073,972
Üyeler
198,071
Son üye
sevim7106
Geri
Top