pc bi anda gitti açılmıyo

emir1625

80+ Bronze
Katılım
18 Eylül 2022
Mesajlar
650
Reaksiyon skoru
163
bi anda windows görev çubuğundan üst üste 5 tanesi ekranın tamamını kapladı sonra puf simsiyah ekran ne yapcam bi anda ekran gitti açılıyo ışık geliyo logodan sonra siyah ekran bi anda oldu bişeyde yapmadım.
 
Güvenli modda açılıyor mu sistem? Yoksa komple mi siyah?
 
Anakartının modeli ne ona göre her anakartta farklı bir tuşu var bios menüsünün. Pc ye restart yaptıktan sonra f8 f12 veya esc tuşuna basıp Gelişmiş Başlangıç Seçenekleri menüsünden açabiliyorsun güvenli modu.
 
Anakartının modeli ne ona göre her anakartta farklı bir tuşu var bios menüsünün. Pc ye restart yaptıktan sonra f8 f12 veya esc tuşuna basıp Gelişmiş Başlangıç Seçenekleri menüsünden açabiliyorsun güvenli modu.
açtım biliomda onu güvenli moddan sonra ne yapçam la
 
Güvenli modda sistem açılıyorsa donanımsal olarak bir problem yoktur. Format atın yazılımsaldır problem yüksek ihtimalle.
 
Geri
Top