denemedim nası aççaz logo geliyo devamı yok kendini yeniden açıyo bazwnGüvenli modda açılıyor mu sistem? Yoksa komple mi siyah?
açtım biliomda onu güvenli moddan sonra ne yapçam laAnakartının modeli ne ona göre her anakartta farklı bir tuşu var bios menüsünün. Pc ye restart yaptıktan sonra f8 f12 veya esc tuşuna basıp Gelişmiş Başlangıç Seçenekleri menüsünden açabiliyorsun güvenli modu.