Çözüldü✓ GPU Kullanımı sürekli düşük

Lexani

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
521
Reaksiyon skoru
307
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda format attım bilgisayarıma. Windows 11 pro ile devam edeyim dedim. Drop sorunları ile baş edemez hale gelip Windows 10 Pro versiyona geri dönüş yaptım ve takılmalar durdu. Şimdi tuhaflık buradan itibaren başlıyor. LoL oynuyorum her şey yüksek ayarda 2k full ayarlarda 165 FPS sabit tabirince su gibi akıyor oyun keza valorant içinde öyle. BeamNg drive oyununda sürekli olarak Gpu kullanımı 60/70 olarak ani düşüşe benzer biçimde inişler çıkışlar oluyor AMD arayüzünden izlediğimde. Sadece GPU skalasinda dalgalanma oluyor. Forza horizon 5 giriyorum keza onda da aynı olay. Daha da çekilmez hiddette de. Ne yaptıysam bir çare bulamadım arkadaşlar. Çıldırmama az kaldi.
Sistem;
Rog Strix B550-A / R5 5500 4.4ghz / 8*4 32gb ram Cl16 / 1TB m2 ssd / 6600XT XFX merc 3 fanli model
ısınma yada overclock ile ilgili hiçbir problem yok, tüm driverlar güncel, Windows update 22H2
 
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda format attım bilgisayarıma. Windows 11 pro ile devam edeyim dedim. Drop sorunları ile baş edemez hale gelip Windows 10 Pro versiyona geri dönüş yaptım ve takılmalar durdu. Şimdi tuhaflık buradan itibaren başlıyor. LoL oynuyorum her şey yüksek ayarda 2k full ayarlarda 165 FPS sabit tabirince su gibi akıyor oyun keza valorant içinde öyle. BeamNg drive oyununda sürekli olarak Gpu kullanımı 60/70 olarak ani düşüşe benzer biçimde inişler çıkışlar oluyor AMD arayüzünden izlediğimde. Sadece GPU skalasinda dalgalanma oluyor. Forza horizon 5 giriyorum keza onda da aynı olay. Daha da çekilmez hiddette de. Ne yaptıysam bir çare bulamadım arkadaşlar. Çıldırmama az kaldi.
Sistem;
Rog Strix B550-A / R5 5500 4.4ghz / 8*4 32gb ram Cl16 / 1TB m2 ssd / 6600XT XFX merc 3 fanli model
ısınma yada overclock ile ilgili hiçbir problem yok, tüm driverlar güncel, Windows update 22H2

Amd cidden şuan için nvdia ile baş edemiyor kanka şakasız amd 6600 var kartımı seviyorum ama gerçekler böyle maalesef
 
Amd cidden şuan için nvdia ile baş edemiyor kanka şakasız amd 6600 var kartımı seviyorum ama gerçekler böyle maalesef
Hiçbir sorun yoktu bir anda yani bir format ile kartın kaderi değişti. Anlam veremedim çözüm bulamıyorum ve sinir bozucu. Karttan gerçekten memnunum performans falan şahane. 2k monitör aldım yakın vakitte. Üzmüyordu, umarım çözebilirim yazılımsal olarak.
 
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda format attım bilgisayarıma. Windows 11 pro ile devam edeyim dedim. Drop sorunları ile baş edemez hale gelip Windows 10 Pro versiyona geri dönüş yaptım ve takılmalar durdu. Şimdi tuhaflık buradan itibaren başlıyor. LoL oynuyorum her şey yüksek ayarda 2k full ayarlarda 165 FPS sabit tabirince su gibi akıyor oyun keza valorant içinde öyle. BeamNg drive oyununda sürekli olarak Gpu kullanımı 60/70 olarak ani düşüşe benzer biçimde inişler çıkışlar oluyor AMD arayüzünden izlediğimde. Sadece GPU skalasinda dalgalanma oluyor. Forza horizon 5 giriyorum keza onda da aynı olay. Daha da çekilmez hiddette de. Ne yaptıysam bir çare bulamadım arkadaşlar. Çıldırmama az kaldi.
Sistem;
Rog Strix B550-A / R5 5500 4.4ghz / 8*4 32gb ram Cl16 / 1TB m2 ssd / 6600XT XFX merc 3 fanli model
ısınma yada overclock ile ilgili hiçbir problem yok, tüm driverlar güncel, Windows update 22H2
denetim masası ayarlarını tekrar güncelle amd ekran kartı kullanmadım nvdia olsa yardım ederdim sizinde denetim masanıza bi göz gezdirin güncelledikçe bazen ayarlar gidebilir bu arada lolde gpu kullanımı %30 u pek geçmez o kartla 3060 ti kullanıyorum bende benimded %20 lerde geziniyor ama forzada biraz işler değişik geldi buraya çektiğiniz ince ayarlarıda belirtirseniz yardımcı olabiliriz tek tek sormaktansa size şunu bunu yaptınımızmı diye
 
22.5.2 sürümünü indirir misin ddu ile silip eski sürümü banada üstteki arkadaş önerdi düzeldi sorunum
Not alıyorum sabah uyanınca ilk işim bunu denemek olacaktır. İnşallah olur.
 
Hiçbir sorun yoktu bir anda yani bir format ile kartın kaderi değişti. Anlam veremedim çözüm bulamıyorum ve sinir bozucu. Karttan gerçekten memnunum performans falan şahane. 2k monitör aldım yakın vakitte. Üzmüyordu, umarım çözebilirim yazılımsal olarak.

22.5.2 sürümünü indir kanka temiz kurulum yap ddu programı ile eski sürümü sil ama bende 4 ay önceki bir sürümden ***** gibi geçtim son sürüme btf5 te fpsim 144 130 arasıydı bir geçtim 60 50 90 arası gitti geldi saolsun arkadaş sayesinde düzeldi inşallah seninde düzelir
 
denetim masası ayarlarını tekrar güncelle amd ekran kartı kullanmadım nvdia olsa yardım ederdim sizinde denetim masanıza bi göz gezdirin güncelledikçe bazen ayarlar gidebilir bu arada lolde gpu kullanımı %30 u pek geçmez o kartla 3060 ti kullanıyorum bende benimded %20 lerde geziniyor ama forzada biraz işler değişik geldi buraya çektiğiniz ince ayarlarıda belirtirseniz yardımcı olabiliriz tek tek sormaktansa size şunu bunu yaptınımızmı diye
Şöyle söyleyeyim en yüksek ayarda da 2k da 70-80 FPS , en düşük ayarda da. Çözünürlük nereye çekersen çekeyim gpu kullanımı 99 a kesinlikle sabitlenmiyor. Formattan önce 2k yüksek ultra karışık ayarlar ile 70 fps sabit. Altına inmiyordu. Overclock kapattım yok yani. RSR denedim. Ne ettiysem ck
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

22.5.2 sürümünü indir kanka temiz kurulum yap ddu programı ile eski sürümü sil ama bende 4 ay önceki bir sürümden ***** gibi geçtim son sürüme btf5 te fpsim 144 130 arasıydı bir geçtim 60 50 90 arası gitti geldi saolsun arkadaş sayesinde düzeldi inşallah seninde düzelir
çok teşekkür ederim, yarın sabah denerim ve İnşallah sevinçle yazarım.
 
22.5.2 sürümünü indir kanka temiz kurulum yap ddu programı ile eski sürümü sil ama bende 4 ay önceki bir sürümden ***** gibi geçtim son sürüme btf5 te fpsim 144 130 arasıydı bir geçtim 60 50 90 arası gitti geldi saolsun arkadaş sayesinde düzeldi inşallah seninde düzelir
DDU ile güvenli modda denedim. Maalesef olmadı hiçbir değişiklik yok. Sağol yinede dostum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,352
Mesajlar
11,065,688
Üyeler
197,875
Son üye
Furkannn.
Geri
Top