ekran kartımı upgradelemek istiyorum

Elefterios

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2020
Mesajlar
1,532
Reaksiyon skoru
745
merhaba beyler r5 1600 af işlemcim ve rx580 ekran kartım var ekran kartımı yükseltmek istiyorum elimde net bir bütçe yok sadece fikir alıp ona göre para koymayı planlıyorum aklımda 2. el rx6600 var darboğaz yapsada değeceğini düşünüyorum fikirleriniz
 
konu aktif
 
işlemci ile beraber upgrade yapabilirseniz iyi olur diye düşünüyorum çünkü ne alırsanız alın darboğaz olacak hocam
ama bütçem sadece ekran kartına var derseniz de 6600 alabilirsiniz darboğaz yapsa da güzel oynatır
 
işlemci ile beraber upgrade yapabilirseniz iyi olur diye düşünüyorum çünkü ne alırsanız alın darboğaz olacak hocam
ama bütçem sadece ekran kartına var derseniz de 6600 alabilirsiniz darboğaz yapsa da güzel oynatır
aklımda şöyle bir şey var rx6600 alıp yanınada sağlam bir kule tipi soğutu + oc ile işi çözerim diye düşünüyorum oluru varmıdır
 
aklımda şöyle bir şey var rx6600 alıp yanınada sağlam bir kule tipi soğutu + oc ile işi çözerim diye düşünüyorum oluru varmıdır
Ryzen 5 1600 e O.C ile işlemci uplamayı falan düşünüyorsan yanlış düşünüyorsun öyle bir şey olmaz hocam bence işlemcinizi satıp yeni bir işlemci alın sıfırından deli gibi indirimler oluyor Ryzen 5 5500 ve 5600 de sonrasında istediğiniz ekran kartını alırsınız şu an aciliyetinizin rx 580 olduğunu düşünmüyorum çünkü 8gb versiyonu gerçekten hala çok güçlü
 
aklımda şöyle bir şey var rx6600 alıp yanınada sağlam bir kule tipi soğutu + oc ile işi çözerim diye düşünüyorum oluru varmıdır
oc bile yapsanız olacağını sanmıyorum en kötü ihtimalle r5 3600 almanızı öneririm
bütçenizi söylerseniz upgrade konusunda yardımcı olabiliriz
 
Ryzen 5 1600 e O.C ile işlemci uplamayı falan düşünüyorsan yanlış düşünüyorsun öyle bir şey olmaz hocam bence işlemcinizi satıp yeni bir işlemci alın sıfırından deli gibi indirimler oluyor Ryzen 5 5500 ve 5600 de sonrasında istediğiniz ekran kartını alırsınız şu an aciliyetinizin rx 580 olduğunu düşünmüyorum çünkü 8gb versiyonu gerçekten hala çok güçlü
ac origins ve Odyssey de fpsm 60ı geçmiyor medium da cok rahatsız edici bir durum o yüzden ekran kartını değiştirmeyi planlıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

oc bile yapsanız olacağını sanmıyorum en kötü ihtimalle r5 3600 almanızı öneririm
bütçenizi söylerseniz upgrade konusunda yardımcı olabiliriz
5k gibi bir bütçe
 
ac origins ve Odyssey de fpsm 60ı geçmiyor medium da cok rahatsız edici bir durum o yüzden ekran kartını değiştirmeyi planlıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


5k gibi bir bütçe
anca ekran kartına yeter gibi anakart+işlemci için yetersiz geldi
2. el bakarım derseniz o ayrı, o işlerden de ben anlamam maalesef
 
Geri
Top