Elefterios
80+ Bronze
- Katılım
- 7 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 1,532
- Reaksiyon skoru
- 745
merhaba beyler r5 1600 af işlemcim ve rx580 ekran kartım var ekran kartımı yükseltmek istiyorum elimde net bir bütçe yok sadece fikir alıp ona göre para koymayı planlıyorum aklımda 2. el rx6600 var darboğaz yapsada değeceğini düşünüyorum fikirleriniz