1660 Süper mi RTX 3050 mi

Hangisi daha iyi

  • GTX 1660 Süper

    Oylar: 5 17.2%
  • RTX 3050

    Oylar: 24 82.8%

  • Oy kullanan toplam üye
    29
Şöyle bir şey söyleyeyim hiç marka takıntım yok hatta ben geçen haftalarda açtığım konulara bakarsan ekran kartını da yeni aldım çok fazla araştırma ve kıyaslama yaptıktan sonra hem sürüm farkından hem yazılımsal artıları ve markaların daha da gelişme durumlarına baktığımdan her türlü RTX olarak karar verdim tabi bu benim şahsi fikrim. Sorduğun soru içinde ben her türlü RTX derim bilgin olsun.
 
Elbette RTX 3050 daha iyi. DLSS var, yeni nesil ve 8 GB.
 
Geri
Top