PSG 5 - 4 RİYADH XI (RONALDO)

ölü gibi takımdan psg gibi yıldızlar karması takıma 2 gol atmış
aynen knk ağlatmalıyız asşidjkhsşgfnjsdilıgkjhdhgjdfghıjfşuhg
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bein 4
Ölü takım değilmiş la ben çok bir şey beklemiyordum fena oynamıyorlar şu anlık ama yine de Ronaldo olmasa 15-0
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ŞBOERIKGŞEJRIOWGŞRJIOW sayıklıyor :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ayip
Ronaldo ise değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 atmış zaten atmasa da olur sj
Atmazsa gg
 
Talisca'da sinirli..
 
taliscada girdi her şey olabilir
639a2ed6c8c3731b2c6699f4 (1).jpg
 
müqq maç
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,656
Mesajlar
11,079,511
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top