Apu Mühendisi
80+ Platinum
- Katılım
- 30 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 10,099
- Reaksiyon skoru
- 8,101
Bende Onu Söyledim. Yanlış Bir İfade de Mi bulundum ?Ürün teslim edilmeden para satıcıya geçmiyor.
Bende Onu Söyledim. Yanlış Bir İfade de Mi bulundum ?Ürün teslim edilmeden para satıcıya geçmiyor.
baba can sıkar da senin evde besleyecek çoluğun çocuğun var belki onun yüzünden 20-30 bin tl zarar ettin o can sıkmaz mihocam 15-16 yaşında bir çocuk olduğunuzu düşünün mağazanıza güzel bir kostüm gelmiş ve almak istiyorsunuz hepsiburadaya girdiğinizde ise bu fiyatı görüp heyecanlanıp alıyorsunuz ve paranız gidiyor fakat aldığınız şey gelmiyor bu durum can sıkmaz mı ?
Yok hocam seni alıntılamışım yanlışlıklaBende Onu Söyledim. Yanlış Bir İfade de Mi bulundum ?
Edemiyormuş. Hepsiburada ya yazmış iade için.Hocam satıcı ürünü iptal edemiyor mu ?
can sıkar tabi ki ama adamın haklı olduğu hiç bir taraf yok o fiyata koymasaydıbaba can sıkar da senin evde besleyecek çoluğun çocuğun var belki onun yüzünden 20-30 bin TL zarar ettin o can sıkmaz mi
Yada iade etmek için hepsiburada ya yazmak lazım. İade için Hepsiburadaya yazdım dedi.Edemiyormuş. Hepsiburada ya yazmış iade için.
En çok bu arkadaşa üzüldüm 3 gün 3 kuruşla gezecek126,03 vardı hesapta bastım hepsini 7 tane aldım 3 kurusum kaldı
Senin kafandaki küçük işletme algısıyla benim kastettiğim küçük işletme tamamen farklı. Ayda yılda tek tük ürün satan ve pazar yerinde de varlığını az da olsa sürdüren bu sebeple bu tarz yazılımları kullanmayanlar var. Bu tarz işletmelere gelen aylık sipariş belki 10 u geçmez o yüzden tüm süreci yavaş yavaş kendi uğraşarak yapabilir. Bu kadar küçük işletmeler de var pazar yerlerinde. Yada sadece senenin belli zamanlarında aktif sipariş alan kalan zamanlarda siparişi pek olmayan tarzda ürünler satanlar var. Geri kalan herkes kullanmak zorunda gibi bir şey. Bir sürü firmanın farklı fiyatlarda farklı özelliklerde pazar yeri entegrasyon yazılımı var. Çünkü bir sürü işini otomatikleştirmekte kullanıyorsun. Ürün kodu, ürün açıklaması, stok takibi, fiyat takibi vb. faturalandırma ve muhasebe kısımları da dahil buna. O işleri süreçleri elle yürütmeye kalksan zaten düzenli satıcıysan yada bu örnekteki gibi 750 siparişe 750 maille cevap vermen gerekiyorsa bu süreci elle yürütemezsin. Kodu birinin kopyala yapıştır yaparak sana göndermesini beklemiyorsun herhalde. Biri oturup her siparişe bakıp oradaki sayı kadar kodu listeden seçip kopyala yapıştır yapıp mail adresine ekleyip göndermez. Bunu da otomatikleştirmesi gerek ki iş yapabilsin. Satıcının durumu izah ediş şekli yanlış oda dürüst davranmıyor. Öyle yorumlar yapmış ki dolandırıcı gibi davranmış. Ama bu süreçler elle yapılmaz zaten. Bu grupta Amazon dan sipariş verip de "ya ben senden önce sipariş verdim senin kargon niye daha önce çıkmış. Ben müşteri hizmetlerine soru sorduğum için adamlar bana gıcık mı oldu acaba" diye düşünen sürecin işleme şeklinden haberi olmayan arkadaşlarımız olabiliyor. Herkes bilmek zorunda değil, benzer bir durumu da burada görünce sürecin işleyişi hakkında bilgi vermek için yazdım. Böyle bir olay gerçekleşmiş olabilir diye yazdım.İyi güzel yazmışsın fakat,
1. Adam küçük işletme.
2. Adam bilgisayar erişimi olmadığını açıkça beyan etti.
Sonuç olarak 60₺ olan ürünü 20₺ ye alıyoruz enayilerde "Valla bu tür sözde indirimleri gördüğünüzde iki kere düşünün. Belli bir hata var, ha sonuna kadar 740vp yin20₺ alma hakkınız var, o ayrı bir konu fakat gel gelelim böyle yok iade yok thh gibi şeylerle uğraşmak durumunda kalıyorsunuz. Komik topic![]()
Hepsiburada satıcı iade ediyor yazmıştıEdemiyormuş. Hepsiburada ya yazmış iade için.
Sorayım