google vs opera

chrome daha yaygın bence chrome
 
Chrome sıkıntılı ram çok yiyor az önce sistemde anlamadığım bir şekilde google kasmaya başladı bayağı kapadım baktım sistemde kasıyor biraz yeniden başlatıp opera kurdum en iyisi şuan sorunsuz bakalım ram kullanımıda az.
 
Chrome'da epey bi RAM tüketmiyor.
son ram yiyici chrome
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Chrome sıkıntılı RAM çok yiyor az önce sistemde anlamadığım bir şekilde google kasmaya başladı bayağı kapadım baktım sistemde kasıyor biraz yeniden başlatıp opera kurdum en iyisi şuan sorunsuz bakalım RAM kullanımıda az.
sistem yükseltince chrome yi kuracağım
 
Ben de opera kullanıyodum, sonra opera'nın yer imleri çubuğu karardı kapatıyorum açıyorum düzelmiyo, ondan sonra chrome'a geçtim, fazla ram yiyor ama sorunsuz.
 
Ben Opera GX kullanıyorum çok memnunum. CPU, RAM ve internet kullanımını kısıtlayabiliryorsun; hangi sitenin kaç mb RAM yediğini, işlemciyi ne kadar kullandığını da görebiliyorsun.
 
Yeni edge ye geçtim bende.RAM kullanımı daha az ve chrome un aynısı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,686
Mesajlar
11,079,895
Üyeler
198,179
Son üye
vurma adam
Geri
Top