Patlamıyan windows 10 home key

Niye KmSpico kullanmıyorsunuz 6 ayda 1 veya 12 ayda bir crack atmanız yetiyor. Key olarak 1 veya 2 ayda gümlüyor o yüzden diyorum.
Edit: Yazım Düzeltme.
 
Son düzenleme:
Niye Km Tools kullanmıyorsunuz 6 ayda 1 veya 12 ayda bir crack atmanız yetiyor. Key olarak 1 veya 2 ayda gümlüyor o yüzden diyorum.
Umarım KM Tools derken KMSpico'yu kastetmiyorsunuzdur.
 
Son düzenleme:
onu kastediyorum? toplu paket olarak KM tools şeklinde olduğu için öyle dedim.
Aman hocam. Sakın kullanmayın. Virüs'ten başka bir şey değil. Kullanıyorsanızda sisteme format atın. Onun yerine birkaç işlem ile kendiniz kolayca aynı şeyi yapabilir hem de virüs olmamış olur.
 
Aman hocam. Sakın kullanmayın. Virüs'ten başka bir şey değil. Kullanıyorsanızda sisteme format atın. Onun yerine birkaç işlem ile kendiniz kolayca aynı şeyi yapabilir hem de virüs olmamış olur.
Hocam Bilmiyorum. Şahsen uzun zamandır kullanıyorum Herhangi bir sorun görmedim. tabii ki Bilgisayar bunu virüs olarak algılıyor ama bende bir sorun olmadı şuana kadar. Diğer yöntemleri denedim. Cmd'den girilen komutlar vs. olmamıştı.
 
Hocam Bilmiyorum. Şahsen uzun zamandır kullanıyorum Herhangi bir sorun görmedim. tabii ki Bilgisayar bunu virüs olarak algılıyor ama bende bir sorun olmadı şuana kadar. Diğer yöntemleri denedim. Cmd'den girilen komutlar vs. olmamıştı.
Siz öyle sanın. Arkada bilgisayarınızı bot olarak kullanıyor. Virüs olup olmamasını kendin algılayamazsın zaten.
 
Sağlam lisans'dan oem key aldım kullanıyorum. Eylül ayında almıştım şu ana kadar hiçbir sıkıntı olmadı. Yani bir 6-7 ay oldu bir sorun yok
 
Geri
Top