Sistem Hakkında Yorumunuz?

Hocam tam bütçeniz ne kadardı?
 
EKRAN KARTI : Power Color Red Devil Rx6700XT

İŞLEMCİ: Ryzen 5 7600X

ANAKART:

AsRock B650M PG Riptide - AMD B650 6200+MHz(OC) DDR5, 2.5G Gaming Lan, Blazing Gen5 m.2, Soket AM5 mATX Anakart | Teknobiyotik


RAM :

Corsair Vengeance RGB 32 GB (2x16) 6000MHz DDR5 CL30 CMH32GX5M2B6000Z30K Ram Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçe


PSU :

FSP Hydro G Pro HG2-750 750 W Power Supply Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçe


SSD : Kioxia Exceria G2 2TB

KASA : Phanteks Eclipse G500A

SIVI SOĞUTMA : ARCTIC Liquid Freezer II - 360

Sistem için herhangi değişecek parça vs öneriniz var mı.

Bütçeyi şuan bundan fazla arttırmayı düşünmüyoruz. Fakat "şu parça değil de bu parçayı alırsak çok daha iyi olur" dediğiniz bir öneriniz varsa belirtebilirsiniz :peepo1:
Sıvı soğutma piyasanın net en iyisi ama şuan fiyatı çok yükseldi. Biraz daha sesli çalışması beni üzmez dersen ls 720 de çok performanslı modellerden.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Psu çok güvenilir gelmedi.İyi bir sistem alırken psu kalitesi önemli.Asustan gold veya plat olan bir psu öneririm.
Gold veya plat psu sadece elektriğe etki eder bu birincisi. İkincisi de fspnin en sağlam psularından bu model. Full korumalı modüler ve gold zaten.
 
6800xt bu işlemcinin yanına yakışandır. 6700xt olmaz.
en aşağı 280mm sıvı soğutma şart.
m2 kc3000 kingston al
ramler güzel
anakart bunu al asrock alma sogutma iyi değil
kasa güzel
Bu Asrock Riptide, Asrock'un en tepe modeliyle 7950x işlemcisinde birebir aynı performans veriyor? Alınabilecek en ucuz ve en iyi anakart durumunda şuan. Al dostum kaliteli bir anakarttır kendisi.
 
Güzel sistem. O işlemci için o soğutucu fazla ve şuan ki fiyatını haketmiyor. Şu yeter.
Artan parayada ssdyi kc3000 ya da fury renagede olarak yükseltmeni tavsiye ederim.
Ne kadar corsair bağımlısı biri olsam da corsair sıvı soğutmalar arcticin ne ses açısından ne performans açısından yanından geçemez :')
 
Ne kadar corsair bağımlısı biri olsam da corsair sıvı soğutmalar arcticin ne ses açısından ne performans açısından yanından geçemez :')
Performansı daha fazla gibi bir şey belirtmedim. Bu soğutucunun fazlasıyla yeteceğini üstünün gereksiz masraf olduğunu belirttim.
 
Psu çok güvenilir gelmedi.İyi bir sistem alırken psu kalitesi önemli.Asustan gold veya plat olan bir psu öneririm.
Fsp g prodan daha güvenilir bir PSU önerebilir misiniz hocam?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ne kadar corsair bağımlısı biri olsam da corsair sıvı soğutmalar arcticin ne ses açısından ne performans açısından yanından geçemez :')
H100 yük altında gürültülü çalışıyo, ama fiyatı zamlanmasaydı alınabilirdi yine de
 
Performansı daha fazla gibi bir şey belirtmedim. Bu soğutucunun fazlasıyla yeteceğini üstünün gereksiz masraf olduğunu belirttim.
Hayır o konuda sıkıntı yok zaten; h100 fiyatında hatta daha ucuza deepcool ls520 var. Öyle performanslı bir model varken tercih edilmez demek istemiştim.
 
Hayır o konuda sıkıntı yok zaten; h100 fiyatında hatta daha ucuza deepcool ls520 var. Öyle performanslı bir model varken tercih edilmez demek istemiştim.
Arada sadece 80 tl fark var. Ben h100 daha iyi diye biliyorum ama emin değilim.
 
Hocam bence de Psu gayet kaliteli bir psu Cooler masterin 650w ını alacaktık fakat bunu daha uygun gördük.
Fsp hydro g pro, tr de satışta olan en iyi PSU kardan birisi hocam, fsp nin bir üst modeli daha var ancak tr de satışı yok, cm almadığın iyi olmuş bu arada çoğu modelinde az çok coilwhine var çünkü
 
Fsp hydro g pro, tr de satışta olan en iyi PSU kardan birisi hocam, fsp nin bir üst modeli daha var ancak tr de satışı yok, cm almadığın iyi olmuş bu arada çoğu modelinde az çok coilwhine var çünkü
Evet o yüzden vazgeçtik. Teşekkürler yardım için.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,621
Mesajlar
11,069,001
Üyeler
197,943
Son üye
panzer16
Geri
Top