İtopya Ürün İade/Değişim Raporu

MKeremM

80+ Bronze
Katılım
20 Temmuz 2021
Mesajlar
866
Reaksiyon skoru
221
İtopya üzerinden aldığım razer mouse' u garantiye gönderdim ve iade/değişim raporu çıktı. İtopya ile iletişime geçtiğimde ellerinde aynı ürünün stoğunun olmadığını muadili bir ürün ile değişim istiyorsam yetkili servis ile iletişime geçmemi söylediler. Servis bana 2 model önerdi ancak önerdiği 2 model de benim ürünümden daha kötü modellerdi. Bu durumu itopyaya iletip muadil ürün değişimi yapıp yapamayacaklarını sorduğumda değişim yapamayacaklarını ancak ücret iadesi yapabileceklerini söylediler. Ama şöyle bir durum var ben o ürünü 2 sene önce satın almıştım ve onlar bana ürünün güncel tutarını değil de fatura tutarını iade edecekler. Bu miktarla bırakın o ürünü çok daha kötüsünün bile satın almam mümkün değil. Sizce ne yapmalıyım?
 
Seni yanlış yönlendirmek istemem ama bu konuyla alakalı bir kaç şey hatırlıyorum ama biraz uğraşman gerekebilir. Bir şekilde şikayet edersen bu dönemde mevcut fiyatı olan tutarı iade etmek zorundalar diye hatırlıyorum. Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar.
 
Seni yanlış yönlendirmek istemem ama bu konuyla alakalı bir kaç şey hatırlıyorum ama biraz uğraşman gerekebilir. Bir şekilde şikayet edersen bu dönemde mevcut fiyatı olan tutarı iade etmek zorundalar diye hatırlıyorum. Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar.
Şikayet edeceğim bu gidişle
 
Şikayet edeceğim bu gidişle
Bahsettiğim konuyla alakalı detaylı araştırma sağlayın çok iyi hatırlıyorum çünkü yeni tutarını vermek zorunda diye. (Yanılmıyorsam)
 
İtopya üzerinden aldığım razer mouse' u garantiye gönderdim ve iade/değişim raporu çıktı. İtopya ile iletişime geçtiğimde ellerinde aynı ürünün stoğunun olmadığını muadili bir ürün ile değişim istiyorsam yetkili servis ile iletişime geçmemi söylediler. Servis bana 2 model önerdi ancak önerdiği 2 model de benim ürünümden daha kötü modellerdi. Bu durumu itopyaya iletip muadil ürün değişimi yapıp yapamayacaklarını sorduğumda değişim yapamayacaklarını ancak ücret iadesi yapabileceklerini söylediler. Ama şöyle bir durum var ben o ürünü 2 sene önce satın almıştım ve onlar bana ürünün güncel tutarını değil de fatura tutarını iade edecekler. Bu miktarla bırakın o ürünü çok daha kötüsünün bile satın almam mümkün değil. Sizce ne yapmalıyım?
Benim de maalesef razer mousemde problem çıktı. Bende ürünü 1.5 sene önce almıştım. Muadil ürün değişimi mi yapıldı? Yoksa ücret iadesi mi yapıldı? Süreç hakkında ve son durum hakkında bilgi verebilir misiniz?
 
Benim de maalesef razer mousemde problem çıktı. Bende ürünü 1.5 sene önce almıştım. Muadil ürün değişimi mi yapıldı? Yoksa ücret iadesi mi yapıldı? Süreç hakkında ve son durum hakkında bilgi verebilir misiniz?
Ben muadil ürün değişimi gerçekleştirdim ama gelen ürünü pek beğenmediğim için 2. Elde sattım
 
Ben muadil ürün değişimi gerçekleştirdim ama gelen ürünü pek beğenmediğim için 2. Elde sattım
Garantiye gönderdiğiniz ürünün modeli ve muadil gelen ürünün modelini hatırlıyorsanız yazabilir misiniz?
 
Geri
Top