FSR 3.0 için çıkış tarihi!

Evet teknoloji kanalları arasından güvenilir bir isim olan moore's law Is Dead FSR 3.0 için bazı çıkış tarihi açıklamaları yaptı. Bundan önce NVIDIA donanımlara destek sunmayacağı AMD kartlara entegre şekilde gelebileceği söylenildi RX 7700 XT ile RX 7800 XT eylül başları gibi çıkış yapacak hemen bundan önce ağustos sonu gibi FSR 3.0 çıkması bekleniyor. Üstelik Gamescom var o zamannlarda tam yeri denebilir.

Bir de yıllarca beklenen Starfield oyununun AMD ekran kartı tasarımı yapıldı biliyorsunuz AMD bu oyuna kendi içinde destek verecek gibi görünüyor. Ben 6 Eylül diyorum FSR 3.0 için bu olay da NVIDIA tarafında 2 firmanın kızışacağını gösteriyor bu sefer de NVIDIA'dan RTX 3000 serisine DLSS 3 getiriyoruz denilirse kimse şaşırmasıni gayet olabilen bir şey sonuçta 2 tarafta kartlarının durduğu yerden hiçbir ayar yapmadan daha yüksek çözünürlük akıcı oyun deneyimi olmasına olanak tanıyacak. Aynı zamanda NVIDIA Reflex'in aynısı olan AMD tarafında Hyper RX teknolojisi de bir o kadar önemli.

Test edildiği üzere oynalıan oyunda 90FPS 30Ms alan bir oyun HYPER RX açıkken 160FPS 11Ms değerleri alıyor. Düşüncelerinizi yazın ama rica ediyorum 2 firma fanboyları gelip ortalığı kızıştırmadan tatlı tartışmalı bir paylaşım yapalım. Herkese hayırlı olsun şimdiden herkese iyi Sosyaller. (Benim Fikrimce DLSS kadar olmasa bile insanlar çok işine yarayacağını düşünüyorum bu arada gene aynı haberlere göre kare oluşturma kısmında bence sürprizler olacak)
6700 XT kullanıyorum gelirse ve desteklediği oyun sayısı çok olursa muhteşem olur VRAM sıkıntım da yok.
 
3.0 gelsinde optimizasyonu leş olan oyunları (GTA 4, Batman arkham knight gibi) düzgün sabit fps de oynayabilelim. (RX 6800)
 
6700 XT kullanıyorum gelirse ve desteklediği oyun sayısı çok olursa muhteşem olur VRAM sıkıntım da yok.
Fsr 2.0 dan daha fazla oyun destekleyeceği aşikar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

3.0 gelsinde optimizasyonu leş olan oyunları (GTA 4, Batman arkham knight gibi) düzgün sabit fps de oynayabilelim. (RX 6800)
GTA 4 e fsr ve dlss gelmez gelecek olsa fsr 1.0 ile 2.0 a gelirdi üstelik gta 4e değil 5e gelirdi
 
Fsr 2.0 dan daha fazla oyun destekleyeceği aşikar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


GTA 4 e fsr ve dlss gelmez gelecek olsa fsr 1.0 ile 2.0 a gelirdi üstelik gta 4e değil 5e gelirdi
RSR var. Bide linux kullanıcıları fsr 2.1 i istediği oyunda kullanabiliyor. GE-Proton min karizma :cool:
Bence fsr a gelen teknoloji rsr a da yansıyacaktır. Linux ün zaaten çekirdeğinde fsr var. O da kesin update alır.
 
RSR var. Bide linux kullanıcıları fsr 2.1 i istediği oyunda kullanabiliyor. GE-Proton min karizma :cool:
Bence fsr a gelen teknoloji rsr a da yansıyacaktır. Linux ün zaaten çekirdeğinde fsr var. O da kesin update alır.
İnşallah gelir tabi kasmadan donmadan yüksek fps olacak ne iyi
 
Bence değildi
Açtığım zaman grafikler çok kötü oluyor
FPS desen saçma sapan bir hal alıyor ama ben çok fazla AMD kullanmadım onunda söylemem lazım
Ara sahnelerde bozulmalar oluyor onun haricinde 2.0 RDR2 de inanılmaz güzeldi düzeltilirse çok iyi olur.
 
Evet teknoloji kanalları arasından güvenilir bir isim olan moore's law Is Dead FSR 3.0 için bazı çıkış tarihi açıklamaları yaptı. Bundan önce NVIDIA donanımlara destek sunmayacağı AMD kartlara entegre şekilde gelebileceği söylenildi RX 7700 XT ile RX 7800 XT eylül başları gibi çıkış yapacak hemen bundan önce ağustos sonu gibi FSR 3.0 çıkması bekleniyor. Üstelik Gamescom var o zamannlarda tam yeri denebilir.

Bir de yıllarca beklenen Starfield oyununun AMD ekran kartı tasarımı yapıldı biliyorsunuz AMD bu oyuna kendi içinde destek verecek gibi görünüyor. Ben 6 Eylül diyorum FSR 3.0 için bu olay da NVIDIA tarafında 2 firmanın kızışacağını gösteriyor bu sefer de NVIDIA'dan RTX 3000 serisine DLSS 3 getiriyoruz denilirse kimse şaşırmasıni gayet olabilen bir şey sonuçta 2 tarafta kartlarının durduğu yerden hiçbir ayar yapmadan daha yüksek çözünürlük akıcı oyun deneyimi olmasına olanak tanıyacak. Aynı zamanda NVIDIA Reflex'in aynısı olan AMD tarafında Hyper RX
teknolojisi de bir o kadar önemli.

Test edildiği üzere oynalıan oyunda 90FPS 30Ms alan bir oyun HYPER RX açıkken 160FPS 11Ms değerleri alıyor. Bunun yanı sıra Radeon rx 7000 serisi ile kartlara birşeyler katsaydı kare oluştruma açısından derdim ki kesin sadece 7000 serisine gelecek ama oda yok. Bu yüzden 6000 Serisine gelmesi muhtemel kare oluşturma kısmı gelmese bile fsr 3.0 kısmı gelerek'de yine kullanıcıların yararına olacaktır.
(Bunların her biri bir sızıntıdır. (Doğru olup olmaması şuan tartışılır. Ama bunların hiçbiride olmayabilir bu işlerle uğraşan insanlardan bunları dinlemek bilgi almak doğru olacağının da göstergesidir.)

Düşüncelerinizi yazın ama rica ediyorum 2 firma fanboyları gelip ortalığı kızıştırmadan tatlı tartışmalı bir paylaşım yapalım. Herkese hayırlı olsun şimdiden herkese iyi Sosyaller. (Benim Fikrimce DLSS kadar olmasa bile insanlar çok işine yarayacağını düşünüyorum bu arada gene aynı haberlere göre kare oluşturma kısmında bence sürprizler olacak)
Aga ben bu fsr yi tam anlamadım. Çözünürlüğü düşürünce güyya düşük çözünürlüğün fpsini veriyor ama görüntü 1080p kalıyor. Orada da işte bilmemne çözünürlüğünden 1080p ye aktarım başarılı yazıyor ama görüntü çok bozuluyor. Aman aman bir fps artışı da olmuyor. Kartım rx6700 bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Evet teknoloji kanalları arasından güvenilir bir isim olan moore's law Is Dead FSR 3.0 için bazı çıkış tarihi açıklamaları yaptı. Bundan önce NVIDIA donanımlara destek sunmayacağı AMD kartlara entegre şekilde gelebileceği söylenildi RX 7700 XT ile RX 7800 XT eylül başları gibi çıkış yapacak hemen bundan önce ağustos sonu gibi FSR 3.0 çıkması bekleniyor. Üstelik Gamescom var o zamannlarda tam yeri denebilir.

Bir de yıllarca beklenen Starfield oyununun AMD ekran kartı tasarımı yapıldı biliyorsunuz AMD bu oyuna kendi içinde destek verecek gibi görünüyor. Ben 6 Eylül diyorum FSR 3.0 için bu olay da NVIDIA tarafında 2 firmanın kızışacağını gösteriyor bu sefer de NVIDIA'dan RTX 3000 serisine Yeni birşeyler. getiriyoruz denilirse kimse şaşırmasıni gayet olabilen bir şey sonuçta 2 tarafta kartlarının durduğu yerden hiçbir ayar yapmadan daha yüksek çözünürlük akıcı oyun deneyimi olmasına olanak tanıyacak. Aynı zamanda NVIDIA Reflex'in aynısı olan AMD tarafında Hyper RX teknolojisi de bir o kadar önemli.


Test edildiği üzere oynalıan oyunda 90FPS 30Ms alan bir oyun HYPER RX açıkken 160FPS 11Ms değerleri alıyor. Bunun yanı sıra Radeon rx 7000 serisi ile kartlara birşeyler katsaydı kare oluştruma açısından derdim ki kesin sadece 7000 serisine gelecek ama oda yok. Bu yüzden 6000 Serisine gelmesi muhtemel kare oluşturma kısmı gelmese bile fsr 3.0 kısmı gelerek'de yine kullanıcıların yararına olacaktır.
(Bunların her biri bir sızıntıdır. (Doğru olup olmaması şuan tartışılır. Ama bunların hiçbiride olmayabilir bu işlerle uğraşan insanlardan bunları dinlemek bilgi almak doğru olacağının da göstergesidir.)

Düşüncelerinizi yazın ama rica ediyorum 2 firma fanboyları gelip ortalığı kızıştırmadan tatlı tartışmalı bir paylaşım yapalım. Herkese hayırlı olsun şimdiden herkese iyi Sosyaller. (Benim Fikrimce DLSS kadar olmasa bile insanlar çok işine yarayacağını düşünüyorum bu arada gene aynı haberlere göre kare oluşturma kısmında bence sürprizler olacak)
Uzun bir yazi ama gricaner kadar gereksiz birkonu hakkinda yazmamis. Neyse eline saglik
 
Uzun bir yazi ama gricaner kadar gereksiz birkonu hakkinda yazmamis. Neyse eline saglik
Gereksiz bir konu derken anlayamadım insanların beklediği bir şey neden gereksiz olsun varsa daha fazla bilgi elinde paylaş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aga ben bu fsr yi tam anlamadım. Çözünürlüğü düşürünce güyya düşük çözünürlüğün fpsini veriyor ama görüntü 1080p kalıyor. Orada da işte bilmemne çözünürlüğünden 1080p ye aktarım başarılı yazıyor ama görüntü çok bozuluyor. Aman aman bir fps artışı da olmuyor. Kartım rx6700 bilgilendirirseniz sevinirim.
Normalde mesela FSR kalitesini her arttırdığında arkada çözünürlük düşüyor. O çözünürlük düşünce bu geliştirilen teknoloji yeni kare üretmeye başlıyor buda hem daha çok fps hem daha az kötü görüntü olanığı sağlıyor bu FSR ve Dlss amaçlarından biri tamam fps artıyor vs de 1080p kartta 2k ve üstü çözünürlükte oynamayı daha kolay hale getiriyor buda hem daha iyi görüntü kalitesi hem daha akıcı bir oyun sağlıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aga ben bu fsr yi tam anlamadım. Çözünürlüğü düşürünce güyya düşük çözünürlüğün fpsini veriyor ama görüntü 1080p kalıyor. Orada da işte bilmemne çözünürlüğünden 1080p ye aktarım başarılı yazıyor ama görüntü çok bozuluyor. Aman aman bir fps artışı da olmuyor. Kartım rx6700 bilgilendirirseniz sevinirim.
SEnin dediğin süper çözünürlük o ayrı bir şey mantık aynı ama görüntü onda bozulur fsr daha ayrı onu oyun desteklemesi gerekiyor
 
Son düzenleme:
Gereksiz bir konu derken anlayamadım insanların beklediği bir şey neden gereksiz olsun varsa daha fazla bilgi elinde paylaş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Normalde mesela FSR kalitesini her arttırdığında arkada çözünürlük düşüyor. O çözünürlük düşünce bu geliştirilen teknoloji yeni kare üretmeye başlıyor buda hem daha çok fps hem daha az kötü görüntü olanığı sağlıyor bu FSR ve Dlss amaçlarından iri tamam fps artıyor vs de 1080p kartta 2k ve üstü çözünürlükte oynamayı daha kolay hale getiriyor buda hem daha iyi görüntü kalitesi hem daha akıcı bir oyun sağlıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


SEnin dediğin süper çözünürlük o ayrı bir şey mantık aynı ama görüntü onda bozulur fsr daha ayrı onu oyun desteklemesi gerekiyor
Hocam rdr 2 de açmıştım fsr görüntü rezalet olmuştu. Bu arada evet bahsettiğim süper çözünürlükmüş
 
Evet teknoloji kanalları arasından güvenilir bir isim olan moore's law Is Dead FSR 3.0 için bazı çıkış tarihi açıklamaları yaptı. Bundan önce NVIDIA donanımlara destek sunmayacağı AMD kartlara entegre şekilde gelebileceği söylenildi RX 7700 XT ile RX 7800 XT eylül başları gibi çıkış yapacak hemen bundan önce ağustos sonu gibi FSR 3.0 çıkması bekleniyor. Üstelik Gamescom var o zamannlarda tam yeri denebilir.

Bir de yıllarca beklenen Starfield oyununun AMD ekran kartı tasarımı yapıldı biliyorsunuz AMD bu oyuna kendi içinde destek verecek gibi görünüyor. Ben 6 Eylül diyorum FSR 3.0 için bu olay da NVIDIA tarafında 2 firmanın kızışacağını gösteriyor bu sefer de NVIDIA'dan RTX 3000 serisine Yeni birşeyler. getiriyoruz denilirse kimse şaşırmasıni gayet olabilen bir şey sonuçta 2 tarafta kartlarının durduğu yerden hiçbir ayar yapmadan daha yüksek çözünürlük akıcı oyun deneyimi olmasına olanak tanıyacak. Aynı zamanda NVIDIA Reflex'in aynısı olan AMD tarafında Hyper RX teknolojisi de bir o kadar önemli.


Test edildiği üzere oynalıan oyunda 90FPS 30Ms alan bir oyun HYPER RX açıkken 160FPS 11Ms değerleri alıyor. Bunun yanı sıra Radeon rx 7000 serisi ile kartlara birşeyler katsaydı kare oluştruma açısından derdim ki kesin sadece 7000 serisine gelecek ama oda yok. Bu yüzden 6000 Serisine gelmesi muhtemel kare oluşturma kısmı gelmese bile fsr 3.0 kısmı gelerek'de yine kullanıcıların yararına olacaktır.
(Bunların her biri bir sızıntıdır. (Doğru olup olmaması şuan tartışılır. Ama bunların hiçbiride olmayabilir bu işlerle uğraşan insanlardan bunları dinlemek bilgi almak doğru olacağının da göstergesidir.)

Düşüncelerinizi yazın ama rica ediyorum 2 firma fanboyları gelip ortalığı kızıştırmadan tatlı tartışmalı bir paylaşım yapalım. Herkese hayırlı olsun şimdiden herkese iyi Sosyaller. (Benim Fikrimce DLSS kadar olmasa bile insanlar çok işine yarayacağını düşünüyorum bu arada gene aynı haberlere göre kare oluşturma kısmında bence sürprizler olacak)
RDR de fsr açtığımda karakter patatese dönüyordu, her dönüşte karakter pikselleşiyordu, dlss de var mı bu durum bilmiyorum ama fsr3 de bu düzeltilmezse fps dışında pek de hoşuma giden bir teknoloji değil bunlar.
 
Hocam rdr 2 de açmıştım fsr görüntü rezalet olmuştu. Bu arada evet bahsettiğim süper çözünürlükmüş
İşte onun ayarı var mesela ultra kalite + kalite +dengel+ ultra performance genelde ultra kalite ve kaliteye alırsan fazla bulanık olmuyor. gene oyunda göre ve sistemine göre 30-40 fps artabiliyor sen ultra performansa alırsan eğer görüntüyü 720p den düşük çalıştıyor buda bulanık oluyor ancak bu sefer 30-40 fps artarken 50 fps artıyor örnek veriyorum sen 1080p yerinde 2k üstü çalıştırırsan oyunu gönrütü eski haline biraz gelmiş olacak mantık bu işte FSR çalışınca=daha yüksek çözünürlükte oynayabilrisin
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

RDR de fsr açtığımda karakter patatese dönüyordu, her dönüşte karakter pikselleşiyordu, dlss de var mı bu durum bilmiyorum ama fsr3 de bu düzeltilmezse fps dışında pek de hoşuma giden bir teknoloji değil bunlar.
DLSS de çok düşmüyor ama mantık gene aynı mantık ayarı ne kadar yükseğe çekersen o kadar kötü olur fps
 
Geri
Top