DR. BİYOLOJİ
80+ Platinum
- Katılım
- 21 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 14,530
- Reaksiyon skoru
- 8,432
Bu şekil mouseları kullanamıyom hocam bileğim falan ağrıyor.
Hyper x i düşünürüm güzel gibi
Çok eski konu@MuratTheFounderOfGariban murat hocam yardım edin etraf gamepower, razer Essential mouse falan kaynıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Dostum önerilen mouse'ların hepsi çok kötü sana tavsiyem yakınlarda itopya mağazası varsa nzxt lift alman web üzerinde 600 TL değil 1500 TL yanında itopya mağazası yoksa şunu al geç fazlasını arama https://shop.connectgame.com.tr/products/g-wolves-htm-hati-ultra-hafif-oyuncu-mouse-siyah
Önüme çıktıda tarihlere bakmadım affedersinizÇok eski konu