Hazır sistem önerisi

Ardayrgnc

80+
Katılım
1 Eylül 2023
Mesajlar
39
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşlar yarın hazır sistem alıcam son günüm 20klık oyuncu sistemi arıyorum üstünü altını önermeyin lütfen şimdiden teşekkür ederim
Oyniycağım oyunlar genellikle güncel oyunlar
 
 
Buna bakmıştım bu nasıl
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

al gec
Hocam buna bakmıştım bu nasıl
 
Buna bakmıştım bu nasıl
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam buna bakmıştım bu nasıl
cok daha gucsuz bir sistem
 
cok daha gucsuz bir sistem
Anladım peki sizin sistem nasıl bilgisayarla ilgilenmeyi 3 yıl önce bıraktım şimdi tekrar heves sardı oyunlara dönmek istiyorum amacım sadece fps attığınız sistem uzun ömürlü fps verebilir mi
 
Buna bakmıştım bu nasıl
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam buna bakmıştım bu nasıl
Hem işlemci hem ekran kartı hem de kasa tarafından daha kötü bir sistem arkadaşın attığı Blade gayet güzel ama istersen Da nın çıkartacağı sistemide bekleyebilirsin yüksek ihtimal yarın bir tane çıkartır genelde cumartesi çıkartıyor belki bütçene uygun güzel bir şey çıkar rx6700xt yi rtx 3060 la karşılaştırmak benim gözümde hakarettir :)
 
Hem işlemci hem ekran kartı hem de kasa tarafından daha kötü bir sistem arkadaşın attığı Blade gayet güzel ama istersen Da nın çıkartacağı sistemide bekleyebilirsin yüksek ihtimal yarın bir tane çıkartır genelde cumartesi çıkartıyor belki bütçene uygun güzel bir şey çıkar rx6700xt yi rtx 3060 la karşılaştırmak benim gözümde hakarettir :)
Hocam sistemde darboğaz falan olur mu arkadaşın attığında güncel oyunlarda nasıl performans verir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hem işlemci hem ekran kartı hem de kasa tarafından daha kötü bir sistem arkadaşın attığı Blade gayet güzel ama istersen Da nın çıkartacağı sistemide bekleyebilirsin yüksek ihtimal yarın bir tane çıkartır genelde cumartesi çıkartıyor belki bütçene uygun güzel bir şey çıkar rx6700xt yi rtx 3060 la karşılaştırmak benim gözümde hakarettir :)
Psu yeter mi bide
 
Hocam sistemde darboğaz falan olur mu arkadaşın attığında güncel oyunlarda nasıl performans verir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Psu yeter mi bide
Psu yeter hocam zaten önerilen değerde benim kendi pc de r5 5600 + rx6700xt günümüzde tüm oyunları 1080p en yüksek ve 2k yüksek/orta ayarlarda kaldırıyor fps lerden çok memmnunum 12gb vram de uzun ömürlülük açısından çok iyi ayrıca yakında amd nin çıkaracağı fsr 3.0 ile performansı biraz daha artacak

Darboğaz yok hocam rahat olun işlemci ve ekran kartı çok uyumlu ikililer
 
Psu yeter hocam zaten önerilen değerde benim kendi pc de r5 5600 + rx6700xt günümüzde tüm oyunları 1080p en yüksek ve 2k yüksek/orta ayarlarda kaldırıyor fps lerden çok memmnunum 12gb vram de uzun ömürlülük açısından çok iyi ayrıca yakında amd nin çıkaracağı fsr 3.0 ile performansı biraz daha artacak

Darboğaz yok hocam rahat olun işlemci ve ekran kartı çok uyumlu ikililer
Çok teşekkürler hocam yarın siparişi veriyorum siteyi ilk defa duydum hocam güvenilir demi öneriniz ve anlattıklarınız için çok teşekkürler
 
Çok teşekkürler hocam yarın siparişi veriyorum siteyi ilk defa duydum hocam güvenilir demi öneriniz ve anlattıklarınız için çok teşekkürler
Rica ederim hocam site güvenilir çoğu alışveriş yapan memmnun benimde bi arkadaş aynı siteden sistem aldı o da gayet memnun ama bence yine de yarını bi bekleyin belki donanım arşivi aynı ayarda bi sistemi daha ucuza çıkartır daha önceden hikayesinde bu hafta f/p sistem gelecek diye paylaşmıştı ve Abdullah abi sistemleri cumartesi çıkartmayı sever
 
Rica ederim hocam site güvenilir çoğu alışveriş yapan memmnun benimde bi arkadaş aynı siteden sistem aldı o da gayet memnun ama bence yine de yarını bi bekleyin belki donanım arşivi aynı ayarda bi sistemi daha ucuza çıkartır daha önceden hikayesinde bu hafta f/p sistem gelecek diye paylaşmıştı ve Abdullah abi sistemleri cumartesi çıkartmayı sever
Yarın öğlen sipariş vermem lazım yoksa 1 yıl veremiyorum riske girmeyim ben youtubeden baktım gerçekten herkes övmüş sistemi çok mutlu oldum şuan az daha aynı paraya daha kötü sistem alıyordum çok teşekkür ederim 🙏
 
Yarın öğlen sipariş vermem lazım yoksa 1 yıl veremiyorum riske girmeyim ben youtubeden baktım gerçekten herkes övmüş sistemi çok mutlu oldum şuan az daha aynı paraya daha kötü sistem alıyordum çok teşekkür ederim 🙏
Tamamdır hocam hayırlı olsun güle güle kullanın
 
Geri
Top