GALATASARAY 2 - 2 KOPENHAG

Araba

80+ Silver
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
3,300
Reaksiyon skoru
2,038
Atamayana atarlar oldu 2. yarı tahminleriniz ne
 
Kerem çok kaçırdı çıkması lazım, 2-1 gs diyorum
 
İlk yarı bayağı bir bastırdık, ikinci yarı inşallah 2-1 yaparız. Umudum gruptan çıkmak değil, Avrupa ligine düşsek daha güzel olur ama evimizde de Kopenhag'a yenilmeyelim.
 
gayet kaliteli ataklar yaptık ama atamayana atarlar. düzgün değişiklikler olur ise bence çevirilmeyecek iş değil.
 
Değişiklik yapmamış okan hoca
 
galatasaray bu maçı vermeyi göze alamaz ikinci yarı çok rahat dönecektir 3-1 bekliyorum
 
Zaha oyuna girsin girmiş la
 
fenerliyim ilk yarı GS iyi oynadı 2. yarı kontrolü kaybetti zahanın asistine kadar kerem zahadan iyidi tete girdiği gibi verimini gösterdi keşke biz alsaydık hacı teteyi maçın adamı boey gibi geldi bana
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,342
Mesajlar
11,064,829
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top