selam dün rdr2 satın aldım oyunu indirdim daha sonra türkçe yama kurdum girdim 3 4 saat oynadım hiçbir problem yoktu pcyi kapattım tekrar açtım rdr2 girdim oyuna kasmaktan girmiyordu görev yöneticisine girdiğimde bellek %100 dü bütün ekran kartı kullanılıyordu türkçe yamadan virüs yedim ve minnig yapılıyor diye düşünüyorum sizce ne olabilir
kaspersky malware win defender hepsinden taradım hiçbir şey yok
kaspersky malware win defender hepsinden taradım hiçbir şey yok