4090 vs rx7900xtx tartışma

Hocam 7900 xtx, 4080 Tİ çıktığı zaman, aynı kıvamda olur diye tahmin ediyorum ben.
xtx 4080 den daha güçlü zaten ama aralarında uçurum yok pek fazla. 7900xt daha çok 4070ti 4080 arası bi kart ki çoğu oyunda 4070ti a daha yakın
 
Arkadaşlar şunu kabul edelim. 4090 GPU rakibi yok.
 
xtx 4080 den daha güçlü zaten ama aralarında uçurum yok pek fazla. 7900xt daha çok 4070ti 4080 arası bi kart ki çoğu oyunda 4070ti a daha yakın
Zaten bende onu diyorum, 4080 ti çıktığı zaman muhtemelen 7900xtx ile kıyaslanacak 4080'de 7900xt ile ama dediğiniz gibi 4080 gözle görülür biçimde daha güçlü.
 
olum biri 35 bin biri 55 bin yani aynı fiyat bandında olsa karşılaştırda gereksiz yaptığın kıyas.
35 veren 55 de verir temalı denyo yorumumu bırakıyorum buraya :D
 
hocam bn bunu okadar anlamsız buluyorum ki adam zorla bütçesini aşarak pc toplamış altta biri der 35 veren 55 te verir valla çıldırmalık
düşünsene rx 6500xt li sistem toplamaya başlıyosun sonra bunu veren bunu da verir diye diye gidip 4090 alıyosun :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
bunlar adama aldırır sonra ne gerek var kanka ya o işlemciye olmaz o diye yaygara yaparlar. :D
kardeşim sen o işlemciyi yanlış alıyosun bak o işlemci öyle alınmaz
 
düşünsene rx 6500xt li sistem toplamaya başlıyosun sonra bunu veren bunu da verir diye diye gidip 4090 alıyosun :ROFLMAO: :ROFLMAO:
bu arada bn başta lisede götürsün diye gtx 1650/r5 3600 pc alacaktım (oynadığım oyunlara yeter fazlasıyla) şuan da gt2 nasip oldu heralde üni ortalara kadar pek bişeyini ellemem
 
Sen foruma geliyo muydun?
 
AMD, 4090'a rakip olarak bi' ekran kartı çıkarmadı. Güncel olarak en güçlü kart 4090.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,224
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top