Yardım 8 ay da 2 kez bozulan klavye iade olur mu?

Thadox

80+ Bronze
Katılım
27 Nisan 2023
Mesajlar
1,547
Reaksiyon skoru
703

GamePower Warlock klavye

Alalı 8 ay oldu. Aldıktan 4 ay sonra W tuşu teklemeye başladı garantiye gitti 1 hafta civarı sürdü geldi düzelmişti. 4 ay geçti şimdi de A tuşuna basılı tutunca bir süre sonra basmayı kaldırıyor. Oyun oynatmaz hale geldi.

Şimdi garantiye yollasam gene 1-1.5 haftaa klavyesiz kalacağım gelecek 4 ay sonra yine bozulacak dolayısıyla kısır bir döngü gibi. Bu ürünü iade etme hakkım oluyor mu? Sonuçta garanti süresi içinde 2 kez bozuldu. Hukuki olarak 2 kez bozulduğu için böyle bir hakkım var diye biliyorum.

Garanti kapsamındaki bir cihaz, aynı arızayı iki kez ya da farklı arızaları dört kez peş peşe tekrarlarsa, üretici firma o ürünü ücretsiz değiştirmek zorunda.23 Oca 2020 Böyle bir yazı gördüm.
 
Arkadaşlar İncehesap'a klavyeyi göndereceğim kutuya bu notu yazdım. Kanunen haklı taraf benim ve kanunen onlar bana ya sıfırını ya da muadilini göndermek zorundalar. Sizce haklı olduğum ortada olmasına rağmen uğraştırırlar mı? İncehesap ile deneyimi olanlar varsa bu durumu yorumlayabilir mi lütfen?

Ürünü aldığım tarihten (23.04.2023) yalaşık 3,5 ay sonra (01.08.2023) "W" tuşu bozuldu ben size yollayıp ücretsiz onarım veya misli ile değişim talebinde bulundum.
Siz "W" tuşunu onarıp yolladınız. Teslim aldıktan yaklaşık 4 ay sonra (02.12.2023) "A" tuşunda benzeri bir sorun çıktı.

Sorunum kısaca A tuşuna basılı tutarken anlık olarak duraksaması şeklinde tanımlanabilir. Bunu sürekli yapmasa da oyun sıraasında olumsuzluklara
yol açacak kadar yaptığı için benim için bir sorun teşkil etmekte.

6502 sayılı kanunun 10. maddeside "Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir.
Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir." yazmaktadır.

Ürünün ayıplı olduğunun kanıtı bana gönderdiğiniz teknik servis raporunda açıkça bellidir. Zaten sizde ayıplı olduğunu kabul edip ona göre işlem yapmıştınız.

6502 sayılı kanunun 11. maddesinde ise
(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

Ben burada ürünün ayıpsız misli ile değişimini talep ediyorum. Bu süreçte karar almadan önce onayımı almanızı da istiyorum. İstemediğim bir değişim veya işlem durumunda
tüketici hakem heyetine başvuracağımı bildirmek isterim.
Öncesinden buraya yazarak size kolaylık sağlamak amacıyla istediğim klavye tipini yazacağım:

Ürünün bire bir aynısının hiç kullanılmamış kutusu açılmamış sıfırını gönderebilirsiniz. Eğer bu durum sizin için olanaksızsa bana kırmızı veya kahverengi switchli klavye önerilerinde de bulunabilirsiniz.
 
Arkadaşlar İncehesap'a klavyeyi göndereceğim kutuya bu notu yazdım. Kanunen haklı taraf benim ve kanunen onlar bana ya sıfırını ya da muadilini göndermek zorundalar. Sizce haklı olduğum ortada olmasına rağmen uğraştırırlar mı? İncehesap ile deneyimi olanlar varsa bu durumu yorumlayabilir mi lütfen?

Ürünü aldığım tarihten (23.04.2023) yalaşık 3,5 ay sonra (01.08.2023) "W" tuşu bozuldu ben size yollayıp ücretsiz onarım veya misli ile değişim talebinde bulundum.
Siz "W" tuşunu onarıp yolladınız. Teslim aldıktan yaklaşık 4 ay sonra (02.12.2023) "A" tuşunda benzeri bir sorun çıktı.

Sorunum kısaca A tuşuna basılı tutarken anlık olarak duraksaması şeklinde tanımlanabilir. Bunu sürekli yapmasa da oyun sıraasında olumsuzluklara
yol açacak kadar yaptığı için benim için bir sorun teşkil etmekte.

6502 sayılı kanunun 10. maddeside "Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir.
Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir." yazmaktadır.

Ürünün ayıplı olduğunun kanıtı bana gönderdiğiniz teknik servis raporunda açıkça bellidir. Zaten sizde ayıplı olduğunu kabul edip ona göre işlem yapmıştınız.

6502 sayılı kanunun 11. maddesinde ise
(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

Ben burada ürünün ayıpsız misli ile değişimini talep ediyorum. Bu süreçte karar almadan önce onayımı almanızı da istiyorum. İstemediğim bir değişim veya işlem durumunda
tüketici hakem heyetine başvuracağımı bildirmek isterim.
Öncesinden buraya yazarak size kolaylık sağlamak amacıyla istediğim klavye tipini yazacağım:

Ürünün bire bir aynısının hiç kullanılmamış kutusu açılmamış sıfırını gönderebilirsiniz. Eğer bu durum sizin için olanaksızsa bana kırmızı veya kahverengi switchli klavye önerilerinde de bulunabilirsiniz.
Maşallah Ben Kabul oldum Bütün Maddeleri yazmışsınız geçmiş olsun şimdiden
 
Sanki 4 ayda bir tozdan dolayı tuşun sensörü hareketi algılamıyor gibi.W tuşunu söküp sensörü temizlemeyi deneyin
 
Sanki 4 ayda bir tozdan dolayı tuşun sensörü hareketi algılamıyor gibi.W tuşunu söküp sensörü temizlemeyi deneyin
Bunu denedim ancak çözüm olmadı. Hani titiz biriyim hiç olmasın 2 günde bir klavye fırçası ile tuş aralarını da silerim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Maşallah Ben Kabul oldum Bütün Maddeleri yazmışsınız geçmiş olsun şimdiden
Sağolun, inşallah onlarda kabul eder :d
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,156,997
Mesajlar
10,427,346
Üyeler
183,787
Son üye
maksut
Geri
Top