ChuckMorris
80+
- Katılım
- 2 Ocak 2023
- Mesajlar
- 151
- Reaksiyon skoru
- 35
Hocam başta konu dışı olarak açtım. Sonradan kasa-psu olarak girmek istedim. Sanırım konu silinemediği için böyle kaldı. Takibi bıraktığım için bildirim'de gelmedi geç cevap verdim kusuruma bakmayın....niye 2 konu
Sağolun hocam.Üst seviye parçalar kullanmışsın. Güzel kaliteli güle güle kullanın
Teşekkür ederim.Güzel sistem. Güle güle kullanın.