Sizce sistemim nasıl?

Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
151
Reaksiyon skoru
35
Sizce sistem nasıl? Görüşlerinizi merak ediyorum. İmzamda yazıyor parçalar.
 

Ekler

  • IMG20231227231405.jpg
    IMG20231227231405.jpg
    2.3 MB · Hit: 67
Üst seviye parçalar kullanmışsın. Güzel kaliteli güle güle kullanın
 
niye 2 konu

Hocam başta konu dışı olarak açtım. Sonradan kasa-psu olarak girmek istedim. Sanırım konu silinemediği için böyle kaldı. Takibi bıraktığım için bildirim'de gelmedi geç cevap verdim kusuruma bakmayın....
 
Güzel sistem. Güle güle kullanın.
 
Geri
Top