Sizce sistemim nasıl?

Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
151
Reaksiyon skoru
35
Sizce sistem nasıl? Görüşlerinizi merak ediyorum. İmzamda yazıyor parçalar.
 

Ekler

  • IMG20231227231405.jpg
    IMG20231227231405.jpg
    2.3 MB · Hit: 67
Üst seviye parçalar kullanmışsın. Güzel kaliteli güle güle kullanın
 
niye 2 konu

Hocam başta konu dışı olarak açtım. Sonradan kasa-psu olarak girmek istedim. Sanırım konu silinemediği için böyle kaldı. Takibi bıraktığım için bildirim'de gelmedi geç cevap verdim kusuruma bakmayın....
 
Güzel sistem. Güle güle kullanın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,071
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top