Uzun ömürlü wireless mouse önerisi

Sorun bende ya .cidden zihinsel sıkıntım var . Kararsızım . Karar veremiyorum . Mouse dan çok çektiğim için ilk önerdiği mouse u alamıyorum çünkü takıldım mouse olaylarına . En son dragonfly alıp rahatıma bakacağım ya .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dragonfly öneriyorsanız onu alacağım. 700tl fark bu dönemde fazla önemli değil . Bıktım kararsızlıktan . İyilerden birini alayım bari
Al yav nalet olsun dragonfly al da kurtulalım ikimiz de :D
 
Siz önerirseniz alacağım .birde şimdi pro max ile pro arasında takıldım. 135 saate 60 saat çok fark var . Ama 1 2 saate 60 saat kullanmak da yeterli baya .ama araya 2 kat fark koyulunca karar veremiyor insan .d
Yav en kötü batarya değiştirirsin bende 500 mah batarya var satarım sana
 
Yav en kötü batarya değiştirirsin bende 500 mah batarya var satarım sana
Sİze göre kolay seçmek ,bana göre çok zor ama .herşeyde .yemek de bile . O yüzden kanser ettiğim için özür dilerim . Gerçekten çok zorlanıyorum seçmek de. Ve 65 saat az da değil ama karar veremiyorum işte . Sıkıntı. Sizce farka değer mi .
 
4k kullanacaksan zaten yüksek olanı alman lazım mah olarak
 
Sİze göre kolay seçmek ,bana göre çok zor ama .herşeyde .yemek de bile . O yüzden kanser ettiğim için özür dilerim . Gerçekten çok zorlanıyorum seçmek de. Ve 65 saat az da değil ama karar veremiyorum işte . Sıkıntı. Sizce farka değer mi .
R1 Pro max alın eğer batarya önemli ise sizin içni
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

diğer tüm özellikler neredeyse aynı zaten
 
Rival 3 Wireless kullanıyorum. Delux M800 Pro, VXE R1 veya Dareu A950 düşünüyorum. 3'ünden hangisini seçmeliyim?
 
R1 Pro max alın eğer batarya önemli ise sizin içni
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

diğer tüm özellikler neredeyse aynı zaten
Kolay sarj oluyorsa sıkıntı yok . Ama kararsızlık hissi var işte bende . Günde 5 6 saat yürüyüş yapıyorum ,her çıktıgımda sarja taksam sıkıntı olmaz hiç .
 
Rival 3 Wireless kullanıyorum. Delux M800 Pro, VXE R1 veya Dareu A950 düşünüyorum. 3'ünden hangisini seçmeliyim?
A950 tabiiki açık ara.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kolay sarj oluyorsa sıkıntı yok . Ama kararsızlık hissi var işte bende . Günde 5 6 saat yürüyüş yapıyorum ,her çıktıgımda sarja taksam sıkıntı olmaz hiç .
kablolu kullanımda da şarj oluyor şarjınız bitti mesela 2 saat kablolu kullanırsınız full şarj olur.
 
M800 pro ve R1'in MCUları iyi değil Dareu'da Nordic MCU var diğer özellikler birbirine benzer
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

F1 pro sipariş verdim .2150tl girdi ama inşallah parasına değer ,uzun ömürlü olduğu sürece 700tl fark hiçbirşey.
Hayırlı olsun.
 
Geri
Top