- Katılım
- 22 Ekim 2023
- Mesajlar
- 247
- Reaksiyon skoru
- 38
arkadaşımla fortnite oynarken onun sistemi 5500 + 3060 8 gb benin sistemim 4060 + 12400f o 120 fps alıyor destansı ayarlarda ben ise 80 90 arası alıyorum neden sizce
ben niye böyleyim peki?ben gtx 1650yle en low ayarlarda kreatifte 200 alıyorum
hocam onun sorusunu bu forumda zor alırsın bence .teknik konulara eskisi kadar mesaj gelmiyor.ben niye böyleyim peki?
gerçekten hocam ya kimse yazmıyorhocam onun sorusunu bu forumda zor alırsın bence .teknik konulara eskisi kadar mesaj gelmiyor.
yeşil siteye yaz yardımcı olurlar.gerçekten hocam ya kimse yazmıyor
evetXMP açık mı?
ya her şey var da ben bütün parçalarımın driverlerini indirmem mi lazım hangilerini indirmeliyimBilgisayarın performans modunda + driverların kurulu + windowsun güncel mi?
ekran kartı, ana kartın desteklediği şeyler (ssd vs.) , biosun güncelliği.ya her şey var da ben bütün parçalarımın driverlerini indirmem mi lazım hangilerini indirmeliyim
12400f 5600den daha iyi hocam o nasıl olacak?Fortnite islemci tabanli bir oyun senin islemcin 5600 olsa belki 5 10 fps fazla bile alirdin arkadasindan