İşlemci yükseltme yardım

Cuditex

80+
Katılım
4 Eylül 2023
Mesajlar
52
Reaksiyon skoru
25
Bütçe
10
Arkadaşlar bir arkadaşım 10. nesil bir işlemci kullanıyor. Şimdi 11400f mi geçmeli yoksa biraz daha masraf yapıp 12400f ve anakart mı? Ben amd önerdim ama intelci. Birde 4060 ekran kartı aldığı için önerileriniz nedir? Bütçe: 10k.
 
İntelde intel diyorsa 12. Veya 13. Nesle geçsin 10 ve 11. Nesle göre iyi geçiş olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,815
Mesajlar
11,081,451
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top