VULCAN-7500F alınır mı?

Hocam nvidianın broadcast gibi teknolojilerini kullanacağım için nvidia alıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bütçe de maalesef daha artmaz.
Sizin kararınız hocam bu aralar pc parçaları çok düşmüş 3-4 aydır ddr5 geçmeye çalışıyorum o zamanlar bu sistemler 33k civarıydı
 
Hocam amdye hiç bulaşmasın derim ekran kartı tarafından 2 senede ne çektiğimi bi ben bilirim aynı şekil sabah forumda konuşuyorduk bi arkadaşta 6900xt sıvı soğutma versiyonunda sürücüler kaynaklı deli gibi sorun yaşamış
Bu 7000 serisi 6000 serisnde kaldı o sorunlar
 
Bu 7000 serisi 6000 serisnde kaldı o sorunlar
gene yaşanıyor amdlerin kaçınılmaz sorunu maalesef 7600 sahibi arkadaşımda var çocuk gene yaşıyor benim çektiğim kadar çekmedi ama oda oyun desteği konusunda özellikle çok yaşıyor eski sürücü gidip bir oyunda süper çalışırken diğer oyunda açılmıyor yeni sürücü tam tersi mesela
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,953
Mesajlar
11,082,829
Üyeler
198,223
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top