3 mouse arasında kaldım

olion

80+
Katılım
3 Eylül 2023
Mesajlar
231
Reaksiyon skoru
41
Asus ROG Gladius 3 Wireless
Logitech G pro x superlight
Steelseries rival 650 wireless
Hangisi en doğru seçimdir sizce
 
Hocam gladius 3 wireless mı aimpoint olan modelimi
 
Hocam bahsettiğim model bu bende kullanıyorum rival 650 den de g pro x superlight dan da daha iyi bir model kesinlikle bu modeli almalısın
 
Hocam bahsettiğim model bu bende kullanıyorum rival 650 den de g pro x superlight dan da daha iyi bir model kesinlikle bu modeli almalısın
Öneriniz icin teşekkür ederim hocam sagolasınız
 

Asus için geri ödeme talep etmeyi unutmayın. Asus’la anlaşmalı mağazalardan satın alın.
 
Asus ROG Gladius 3 Wireless
Logitech G pro x superlight
Steelseries rival 650 wireless
Hangisi en doğru seçimdir sizce
rtings sitesinden karşılaştırma yapabilirsin. Aralarında en iyisi logitech olan. Ama Razer Viper V3 HyperSpeed'e bak
site bu Products yazan yerin altından mouse modeli yazın
 
Hocam son olarak sadece bluetooth mu yoksa bilgisayara bağlamak icin küçük bir usb si var mi rival 650 de var da
Hocam hem usb hem kablolu hem de bluetooth var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

rtings sitesinden karşılaştırma yapabilirsin. Aralarında en iyisi logitech olan. Ama Razer Viper V3 HyperSpeed'e bak
site bu Products yazan yerin altından mouse modeli yazın
Hocam düz gladius 3 değil aimpoint modelini konuşuyoruz o da hepsinden daha iyi
 
Hocam hem usb hem kablolu hem de bluetooth var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam düz gladius 3 değil aimpoint modelini konuşuyoruz o da hepsinden daha iyi
hocam senin mesajına göre konuşmuyorum. Arkadaşın yazdığı 3 modele göre konuşuyorum.

Sizin mouse'u bilmiyorum ama bu listede o mouse görünmüyor.
 
hocam senin mesajına göre konuşmuyorum. Arkadaşın yazdığı 3 modele göre konuşuyorum.

Sizin mouse'u bilmiyorum ama bu listede o mouse görünmüyor.
Hocam bu sıralamaları şöyle diye biliyorum
5000e en iyisi 2500e en iyisi diye sınıflandırılıyor.Yani parasına göre.Keris 2 ace bile koymamışlar.Bu g305 in daha iyi olduğu anlamınamı geliyor hayır tabi ki de
 
hocam senin mesajına göre konuşmuyorum. Arkadaşın yazdığı 3 modele göre konuşuyorum.

Sizin mouse'u bilmiyorum ama bu listede o mouse görünmüyor.
Hocam aimpoint modelini arkadaş yazınca gördüm tamam o zaman o da dahil olsun dedim ilk mesajlarda ortamı germeye gerek yok 😀 havalar sıcak herkesin işi var
 
Geri
Top