DGS ne kadar mantıklı?

Hangi bölüm ?
 
Elektrik veya elektronik teknolojisi düşünüyorum. Ardından dgs ile elektrik-elektronik mühendisliği düşünüyorum hıcam.
Kendinden eminsen yapacağını düşünüyorsan evet mantıklı. Çünkü mat ve türkçe var. TYT de bu bölüme kat kat daha zor girersin.
Şöylede bir artın olur 2 üni mezunu olursun. Kendini bu süreçte geliştirirsen mükemmel yerlere gelirsin.
 
Kendinden eminsen yapacağını düşünüyorsan evet mantıklı. Çünkü mat ve türkçe var. TYT de bu bölüme kat kat daha zor girersin.
Şöylede bir artın olur 2 üni mezunu olursun. Kendini bu süreçte geliştirirsen mükemmel yerlere gelirsin.
Hocam korkum dgs'nin kaldırılması mühendislik kontenjanları her yıl düşüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kendinden eminsen yapacağını düşünüyorsan evet mantıklı. Çünkü mat ve türkçe var. TYT de bu bölüme kat kat daha zor girersin.
Şöylede bir artın olur 2 üni mezunu olursun. Kendini bu süreçte geliştirirsen mükemmel yerlere gelirsin.
Hocam birde sizce elektrik-elektronik mühendisinden yazılımcı olur mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Bünyamina
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@StrangerIX
 
Son düzenleme:
Hocam korkum dgs'nin kaldırılması mühendislik kontenjanları her yıl düşüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam birde sizce elektrik-elektronik mühendisinden yazılımcı olur mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Bünyamina
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@StrangerIX
Evet olabilir. Bilgi teknolojiler bölümünde iş yapabilirsin.
Çok seçenek var say say bitmez.
 
Hocam dgs'nin kalkması gibi bir durum söz konusu mu? Kaç yıldır aynı şeyleri söylüyorlar ama herkes kalkacak diyor.
Bu konuda bilgi sahibi değil ama kendi düşüncelerimi söyleyeyim kalmaz.
 
Hocam dgs'ye 2027'de gireceğim. Önümüzdeki 2-3 yılda kalkmaz yani?
Onu bilemem hocam ama üniversite sınavlarının bile kalkmasını isteyen hükümet, bunu da ister.
 
Geri
Top