Asdfg

yan sanayi batarya al deji falan al kendin değiştir zor değil ayrıca x lerde uyarı çıkmıyor
 
Konusu açılmışken sorayım, ben hayatım boyunca hücresel veriyi ve wi-fi'ı pili yediği için kullanmadığım zaman açık bırakmadım, normal insanlar da böyle mi?
benim hep açık çünkü şarj derdim yok ama hüressel veri ve wifi nin şarj yediği gerçeği ispatlı bir gerçek
 
Karşılaştırma linki attım kimse bakmadan dolma kulakla xs maxi savunuyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,217
Mesajlar
11,085,433
Üyeler
198,269
Son üye
Crastag33
   
Geri
Top