Yardım XPG ram alınır mı sizce ?

marka kaliteli ürün de kaliteli diye hatırlıyorum
 
XPG Lancer RGB 5600mhz CL36 ram kullanıyorum. İlk anakartım inteldi. Sonradan amdye geçtim. Ne XMP ne EXPO da en ufak sorun-mavi ekran yaşamadım. Fakat tüm ramlerde olduğu gibi am5 tarafı için ek ayar yapılması gerekiyor.
 
Bu markanın ram'leri kaliteli mi iyi midir ?

Ürünlerine ömür boyu garanti veren bir marka. Her ürüne veriyor mu tam emin değilim ama benim ramler ömür boyu garantili. Göz kırpmadan alabilirsiniz.
 
Ürünlerine ömür boyu garanti veren bir marka. Her ürüne veriyor mu tam emin değilim ama benim ramler ömür boyu garantili. Göz kırpmadan alabilirsiniz.
KIRPIP alsa olmaz mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu markanın ram'leri kaliteli mi iyi midir ?

bu arada alınır bende de bunu bir farklısı var sorun yaşamadım expo ile
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,776
Mesajlar
11,070,546
Üyeler
197,981
Son üye
hesapist
Geri
Top