Amazon.com.tr Rezilliği...

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
711
Reaksiyon skoru
210
7 Eylül tarihinde Amazon'dan forumda indirimli şeklinde paylaşılan Samsung G65B monitörü satın aldım. Bana benim aldığım monitör yerine başka ürün gönderildi ve ellerinde ki stokların hepsini sattıkları için de değişim için beklemem gerektiğini söylediler. Bekle bekle yaklaşık 20 gün sonunda ellerine stok geldi ve ben ürünü paketleyip onlara geri yolladım. Ürün ellerine ulaşalı 1 haftayı geçti ve hala daha bırakın bana gelecek doğru ürünün kargolanmasını ürünü kontrol etmediler bile depoda bekliyormuş. Her sorduğumda sürekli işlemin hızlanması için depoya arka planda ilettik vs. diyorlar ama hiç bir şey hızlanmıyor. Pazar günü tekrardan bir amazon çalışanıyla iletişime geçtim ve bana dedi ki en geç Çarşamba günü daha geçi yok ürünün kargolanacağını söyledi. Bakın bakalım çarşamba bitti ve kargonun K'si bile yok Amazon tarafında. 7 Eylül tarihinde sipariş verdiğim ürüne erişemiyorum bile ve şimdi kontrol ettim Amazon'da o ürünün stoğu duruyor mu diye yine ürünün stoğu tükenmiş. Bunlar bence ürünü bana ayırmadılar tekrardan stokları bitirdiler ve beni tekrar stok yenilenmesi için bekletiyorlar bunun başka açıklaması olamaz rezillik. Monitörü aldığım zaman çok ufak fiyat farkıyla çok daha iyi bir monitör daha indirimdeydi fakat ben amazondan aldığım için, amazon kalitesinden dolayı ürünü iptal edip başka yerden o ürünü almakla uğraşmak istemedim ve o monitörü alamadım. En azından iptal etseydim o monitöre sahip olurdum şimdi monitörsüz bir şekilde beni bıraktılar ortada. Ben ne yapacağım, THH ile de gerçekten uğraşmak istemiyorum
1727886550833.png

1727886570052.png
 
Satıcı kimdi ?
 
ben satıcıyla alakalı oldugunu dusunuyorum amazon kendısı yapmaz boyle bısey
 
19 unda kasa sipariş ettim farklı ürün yolladılar iade ettim değişim yapamayız dediler aha bugün 2si hala iade yok amazon şu sıralar aşırı garip
 

benzer sorunlar yukarıdaki benim başıma gelen hala çözülmedi. Amazon eski amazon değil forumlarda millet alışkanlık olmuş amazon süper çok iyi mükemmel diyor sohbet bile edemiyosun ben seni anlıyorum yapacagın bir şey yok adamlar çok güçlü devlet gibiler şikayet o bu şu zaten çok uzun sürüyor. Geçmiş olsun sorunun umarım çözülür pek sanmıyorum ama hayırlısı
 

benzer sorunlar yukarıdaki benim başıma gelen hala çözülmedi. Amazon eski amazon değil forumlarda millet alışkanlık olmuş amazon süper çok iyi mükemmel diyor sohbet bile edemiyosun ben seni anlıyorum yapacagın bir şey yok adamlar çok güçlü devlet gibiler şikayet o bu şu zaten çok uzun sürüyor. Geçmiş olsun sorunun umarım çözülür pek sanmıyorum ama hayırlısı
bazı sivrizekalar yuzunden amazonda bozuldu ıade polıtkasının bıseyını cıkardılar
 
amazon ne yapsın mıllette ac gozluluk var adamlar 30 gun ıade surecı var dıye urun alıp 30 gun kullanıp keyfı ıade edıyor
hep kendı ayagımızıa sıkıyoruz
 
7 Eylül tarihinde Amazon'dan forumda indirimli şeklinde paylaşılan Samsung G65B monitörü satın aldım. Bana benim aldığım monitör yerine başka ürün gönderildi ve ellerinde ki stokların hepsini sattıkları için de değişim için beklemem gerektiğini söylediler. Bekle bekle yaklaşık 20 gün sonunda ellerine stok geldi ve ben ürünü paketleyip onlara geri yolladım. Ürün ellerine ulaşalı 1 haftayı geçti ve hala daha bırakın bana gelecek doğru ürünün kargolanmasını ürünü kontrol etmediler bile depoda bekliyormuş. Her sorduğumda sürekli işlemin hızlanması için depoya arka planda ilettik vs. diyorlar ama hiç bir şey hızlanmıyor. Pazar günü tekrardan bir amazon çalışanıyla iletişime geçtim ve bana dedi ki en geç Çarşamba günü daha geçi yok ürünün kargolanacağını söyledi. Bakın bakalım çarşamba bitti ve kargonun K'si bile yok Amazon tarafında. 7 Eylül tarihinde sipariş verdiğim ürüne erişemiyorum bile ve şimdi kontrol ettim Amazon'da o ürünün stoğu duruyor mu diye yine ürünün stoğu tükenmiş. Bunlar bence ürünü bana ayırmadılar tekrardan stokları bitirdiler ve beni tekrar stok yenilenmesi için bekletiyorlar bunun başka açıklaması olamaz rezillik. Monitörü aldığım zaman çok ufak fiyat farkıyla çok daha iyi bir monitör daha indirimdeydi fakat ben amazondan aldığım için, amazon kalitesinden dolayı ürünü iptal edip başka yerden o ürünü almakla uğraşmak istemedim ve o monitörü alamadım. En azından iptal etseydim o monitöre sahip olurdum şimdi monitörsüz bir şekilde beni bıraktılar ortada. Ben ne yapacağım, THH ile de gerçekten uğraşmak istemiyorum
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Bunun benzeri bana yaşandı. 1.5 ay sonra iademi alabilmiştim.

Bende yaşanan şuydu. 850w PSU almıştım, indirimdeyken 1000w alayım, 850'yi iade edeyim dedim. Kargoya verdim. Kargo Kolay Gelsin'di bu arada. Kolay Gelsin'deki angut kurye depoda öyle bir yere yerleştirmiş ki ürünün iadesini sisteme geçirmediler 1.5 ay boyunca iade bekledim.

Daha uzun da olaylar işte senaryo vs. aynı seninki ile.

Eğer sende de Kolay Gelsin ise kargo şirketi direkt orayı ara Amazon ile uğraşma, yardım edemiyorlar çünkü. Kargo şirketi neresiyse iade verdiğin orayı ara bir.
 
amazon ne yapsın mıllette ac gozluluk var adamlar 30 gun ıade surecı var dıye urun alıp 30 gun kullanıp keyfı ıade edıyor
hep kendı ayagımızıa sıkıyoruz
Yanlış ürünün iadesi ile keyfi iade aynı şey mi ? Amazon ne yapsın ne demek ya doğru ürünü göndersin bir zahmet.
 
7 Eylül tarihinde Amazon'dan forumda indirimli şeklinde paylaşılan Samsung G65B monitörü satın aldım. Bana benim aldığım monitör yerine başka ürün gönderildi ve ellerinde ki stokların hepsini sattıkları için de değişim için beklemem gerektiğini söylediler. Bekle bekle yaklaşık 20 gün sonunda ellerine stok geldi ve ben ürünü paketleyip onlara geri yolladım. Ürün ellerine ulaşalı 1 haftayı geçti ve hala daha bırakın bana gelecek doğru ürünün kargolanmasını ürünü kontrol etmediler bile depoda bekliyormuş. Her sorduğumda sürekli işlemin hızlanması için depoya arka planda ilettik vs. diyorlar ama hiç bir şey hızlanmıyor. Pazar günü tekrardan bir amazon çalışanıyla iletişime geçtim ve bana dedi ki en geç Çarşamba günü daha geçi yok ürünün kargolanacağını söyledi. Bakın bakalım çarşamba bitti ve kargonun K'si bile yok Amazon tarafında. 7 Eylül tarihinde sipariş verdiğim ürüne erişemiyorum bile ve şimdi kontrol ettim Amazon'da o ürünün stoğu duruyor mu diye yine ürünün stoğu tükenmiş. Bunlar bence ürünü bana ayırmadılar tekrardan stokları bitirdiler ve beni tekrar stok yenilenmesi için bekletiyorlar bunun başka açıklaması olamaz rezillik. Monitörü aldığım zaman çok ufak fiyat farkıyla çok daha iyi bir monitör daha indirimdeydi fakat ben amazondan aldığım için, amazon kalitesinden dolayı ürünü iptal edip başka yerden o ürünü almakla uğraşmak istemedim ve o monitörü alamadım. En azından iptal etseydim o monitöre sahip olurdum şimdi monitörsüz bir şekilde beni bıraktılar ortada. Ben ne yapacağım, THH ile de gerçekten uğraşmak istemiyorum
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Üzgünüm ki o zamanda söylemiştim. İade ediniz diye. Acele etmeyin. Benim ürünlerimin iadesini geçen hafta ellerine ulaştıktan 20 gün sonra yaptılar. Artık amazon eski amazon değil. Güvenmeyerek işlemlerinizi gerçekleştirin. Maalesef her süreçte Türkiye pazarına uyum sağladılar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,097,526
Mesajlar
9,870,945
Üyeler
174,572
Son üye
kerim mert badem
Geri
Top