Dolar-Euro uçuyor

Salla gitsin burası technopat değil orada olsan perma ban yersin zaten :)
Burasi güzel. herkes efendi ve düsünceli.
Yönetici ve saygi deger müdürlerimiz bilgili ve hos görüslüler.
Tekrardan özür diletim bagzi kelimeler ters okundundan veya english ekledimden.
 
Burasi güzel. herkes efendi ve düsünceli.
Yönetici ve saygi deger müdürlerimiz bilgili ve hos görüslüler.
Tekrardan özür diletim bagzi kelimeler ters okundundan veya english ekledimden.
English ekledinden problema yok abi.
Tabi chance işi napalım.
 
Çaktırmadan kendimize para basıp tüm dış borçları ödeyip yeni fabrikalar kuralım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,098
Mesajlar
11,084,196
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top