Dolar-Euro uçuyor

Salla gitsin burası technopat değil orada olsan perma ban yersin zaten :)
Burasi güzel. herkes efendi ve düsünceli.
Yönetici ve saygi deger müdürlerimiz bilgili ve hos görüslüler.
Tekrardan özür diletim bagzi kelimeler ters okundundan veya english ekledimden.
 
Burasi güzel. herkes efendi ve düsünceli.
Yönetici ve saygi deger müdürlerimiz bilgili ve hos görüslüler.
Tekrardan özür diletim bagzi kelimeler ters okundundan veya english ekledimden.
English ekledinden problema yok abi.
Tabi chance işi napalım.
 
Çaktırmadan kendimize para basıp tüm dış borçları ödeyip yeni fabrikalar kuralım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,128
Mesajlar
11,084,494
Üyeler
198,242
Son üye
rerererarara
Geri
Top