Öneri Xiaomi Redmi Note 9 Pro'yu önerir misiniz ?

Katılım
26 Mayıs 2020
Mesajlar
44
Reaksiyon skoru
12
Kuzenime telefon bakıyoruz, o A70 falan düşünüyordu ben de Xiaomi Redmi Note 9 Pro'yu önerdim ama bazı yorumlar çok zıt.
Kullananlar ya da kullanan yakını olanlar bilgi verirse sevinirim. Kullanmayanlar da cihazı değerlendirirse çok teşekkür ederim.
Kamera ön planda en fazla 3000 TL bandında önerir mısınız bu telefonu ? Başka öneriniz varsa beklerim.
 
Telefon kötü değil, alınabilir. İncelemelerini izleyebilirsiniz.
 
Kuzenime telefon bakıyoruz, o A70 falan düşünüyordu ben de Xiaomi Redmi Note 9 Pro'yu önerdim ama bazı yorumlar çok zıt.
Kullananlar ya da kullanan yakını olanlar bilgi verirse sevinirim. Kullanmayanlar da cihazı değerlendirirse çok teşekkür ederim.
Kamera ön planda en fazla 3000 TL bandında önerir mısınız bu telefonu ? Başka öneriniz varsa beklerim.
note 9 pro bence çok iyi bir telefon ama farklı bir model olarakta bunada bakabilirsiniz
P40 lite'da google servisleri olsa güzel ama Google yok :(
Note 9 pro kullanıyorum kesinlikle öneririm. Harika bir cihaz.
 
öneririm babamda note 8 var bende iphone benim şarjım gün içinde bitiyor. babam 1 hafta kullanıyor , babamda youtube'tan haber takip eden biri
 
P40 lite'da google servisleri olsa güzel ama Google yok :(
Note 9 pro kullanıyorum kesinlikle öneririm. Harika bir cihaz.

Ben de telefonun özelliklerini sevdim ama bazıları kamerayı beğenmemiş (Senin yorumun nedir ? Kamera önemli.), bazıları arızalı geliyor ve rengi istediği gibi göndermiyormuş. Kendime alsam zaten pek düşünmem bu yorumları, iade ile uğraşırım ama kuzenim uğraşır mı bilmem.
 
Ben de telefonun özelliklerini sevdim ama bazıları kamerayı beğenmemiş (Senin yorumun nedir ? Kamera önemli.), bazıları arızalı geliyor ve rengi istediği gibi göndermiyormuş. Kendime alsam zaten pek düşünmem bu yorumları, iade ile uğraşırım ama kuzenim uğraşır mı bilmem.
Özelliklerine göre en iyi telefon emin ol. Kamerasıda fena değil.
 
Kuzenime telefon bakıyoruz, o A70 falan düşünüyordu ben de Xiaomi Redmi Note 9 Pro'yu önerdim ama bazı yorumlar çok zıt.
Kullananlar ya da kullanan yakını olanlar bilgi verirse sevinirim. Kullanmayanlar da cihazı değerlendirirse çok teşekkür ederim.
Kamera ön planda en fazla 3000 TL bandında önerir mısınız bu telefonu ? Başka öneriniz varsa beklerim.
Bence alınabilir. Fiyatına göre harika.
 
Ben de telefonun özelliklerini sevdim ama bazıları kamerayı beğenmemiş (Senin yorumun nedir ? Kamera önemli.), bazıları arızalı geliyor ve rengi istediği gibi göndermiyormuş. Kendime alsam zaten pek düşünmem bu yorumları, iade ile uğraşırım ama kuzenim uğraşır mı bilmem.
Bence kamerası mükemmel. Sıkıntı yok. Ben hepsiburada’dan aldım diğerleri pek güvenilir değil.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,783
Mesajlar
11,070,617
Üyeler
197,982
Son üye
erdemonline
Geri
Top