Neler Yeni

1.5 Aylık Hepsiburada Mağduriyeti - 1.5 Aydır ürünü tamir ettirmiyorlar.

mehmetaga

80+
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
155
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
mehmet ali soylu
HEPSİBURADA REZALETİ

Arkadaşlar hepsiburada üzerinden haylou marka tws kulaklık aldım. Satıcı hepsiburada olduğu için güvenerek aldım ama en büyük hatayı burada yapmışım.

Üründe sorun çıktı arıza kaydı oluşturup servise yollamak istedim. Ürünün kutusunu saklamamıştım.

Ürün, kutusu olmadığı için reddedilip evime geri yollandı. Reddedilme sebebi bile yazılmamıştı. Arayıp sorduğumda reddedilme sebebinin kutusu olmadığını öğrendim ve iade etmediğimi yani kutu zorunluluğu olmadığını söyledim.

Haklısınız denildi ve tekrar yollamam istendi.

Tekrar yolladım tekrar aynı şekilde hiçbir bilgi verilmeden olumsuz sonuçlandı. Sebebini sorduğumda ise yine kutu yok denildi. Madem öyle neden tekrar yollamam gerektiğini söylediniz dedim. Tamam talep oluşturalım dediler.

Talep sonuçlandı sonuç olarak kutu olmadığı için reddedildiği söylendi ve ben de madem öyle nerede hangi sözleşmede yazıyor bunu söyleyin dedim ve link attılar.

İşin komik kısmı burada başlıyor. Attığı linkte satıcı hepsiburada değilse kutu olması gerektiği yazıyor. Satıcı hepsiburada ise hb üzerinden onarıma gönderebilirsiniz yazıyor. Aşağıya ilgili metni bırakıyorum.
"Satıcısı Hepsiburada olmayan ürünler için; ürünün orijinal kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aparatlarıyla birlikte markanın yetkili servisine direkt olarak başvurmanız gerekir.
Satıcısı Hepsiburada olan ürünler için; kendiniz veya garanti süresi devam ediyorsa Hepsiburada üzerinden servis / arıza başvurusu yaparak yetkili servise gönderebilirsiniz."

Atıkları belge benim haklı olduğumu gösteriyor ama bu belgeyi atıp talebi kapatıyorlar.

Tam 1.5 aydır ürünü servise yollamak için 2 kere kargoladım ve tekrar ürün onarılmadan evime geldi.

Bir çok kere talep için aradım, arandım uğraştım.

SATICI HEPSİBURADA DİYE GÜVENEREK HİÇBİR ÜRÜN ALMAYIN.

Eğer satıcı hepsiburada olmasaydı büyük ihtimalle hepsiburada para iademi yapacaktı fakat satıcıları kendileri olunca hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar.
 

DOGANALPASLAN

80+ Gold
Katılım
8 Ağustos 2020
Mesajlar
7,990
En İyi Cevap
10
Ben de amazonla yaşadığımı anlatayım
Hp omen 400 mouse almıştım , Hepsiburada ve Trendyol'da 170 ₺ Amazon'da 180₺'ydi 10 TL fark ödedim amazondan aldım.
2 ay sorunsuz kullandım sonrasında sağ tık nedense basma sorunu çıkarmaya başladı. Amazona yazdım(garanti için), neyse iade süresi geçti ama yine de sorayım dedim.

Böyle bir sorun yaşadığımı belirttim ve 2 ay geçmesine rağmen hiçbir şey demeden iadeyi kabul ettiler. 30 TL ekleyip Amazon'dan Hp omen 600 aldım 7 ay oluyor hala sorunsuz kullanıyorum.

Kesinlikle arada 10 20 TL varsa paranıza kıyın ve Amazon gibi müşteri memnuniyeti yüksek yerlerden alın.


Senin sorunun için de üzüldüm. Hepsiburada normalde diğer firmalara göre daha müşteri yanlısı oluyor ama sana biraz şanssızlık olmuş... Geçmiş olsun.
 

mehmetaga

80+
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
155
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
mehmet ali soylu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Ben de amazonla yaşadığımı anlatayım
Hp omen 400 mouse almıştım , Hepsiburada ve Trendyol'da 170 ₺ Amazon'da 180₺'ydi 10 TL fark ödedim amazondan aldım.
2 ay sorunsuz kullandım sonrasında sağ tık nedense basma sorunu çıkarmaya başladı. Amazona yazdım(garanti için), neyse iade süresi geçti ama yine de sorayım dedim.

Böyle bir sorun yaşadığımı belirttim ve 2 ay geçmesine rağmen hiçbir şey demeden iadeyi kabul ettiler. 30 TL ekleyip Amazon'dan Hp omen 600 aldım 7 ay oluyor hala sorunsuz kullanıyorum.

Kesinlikle arada 10 20 TL varsa paranıza kıyın ve Amazon gibi müşteri memnuniyeti yüksek yerlerden alın.


Senin sorunun için de üzüldüm. Hepsiburada normalde diğer firmalara göre daha müşteri yanlısı oluyor ama sana biraz şanssızlık olmuş... Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim. Amazon bu konuda bambaşka bir seviyede gerçekten. Hepsiburada'da ise şöyle ki satıcı hb değilse memnuniyeti güzel çünkü ağır cezaları var bu da satıcıları yola getiriyor ama satıcı kendileri olunca hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar. Şu kulaklığı garantiye verene kadar harcadığım zamanı asgari ücretli bir işte çalışarak harcasam yeni kulaklık almıştım
 
Top Bottom