gayet iyi hocam , baraj dersi neredeyse geçtiniz , sorumluluk sınavına girmeye hak kazandınız (!)ya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum
LGS'de kaç almıştın. Okul geneli kaç almışlar bir bilgin var mı?ya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum
Neye göre kime göre normal? Bana göre normal değil bayağı düşük.ya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum
Hayır hele edebiyatta zortlamışsınya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum
JWUDJWIXJWID SEN BIDE SINAVLAR ICIN CS YI 6 AY BIRAKAN COCUKTUN DEMI NEYSE KANKA TOPARLARSINya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum
Düşük hocam bende 70 aldım edebiyattan ama bana hala düşük geliyor ama kişiden kişiye değişr ama bu aldığın not direk herkese göre düşüktürya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum