10. sınıf edebiyat 40 felsefe 36

Batuw

80+ Silver
Katılım
7 Ekim 2020
Mesajlar
3,222
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
1,125
ya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum
 
En yüksek puan 100 sen 40 almışsın. Bu notlar normal olsa neden en yüksek not 100 olurdu?
 
1636559150808.png

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bende aynı 10.sınıf kanka biraz düzelt
 
Nitelikli lise neden habire yazıyorsun? Bu notlar berbat. İlkokul eğitimi görmüş nenem bile daha fazla puan alır.
 
benim
edebiyat 60
felsefe 60
mat 34

mesleki dersler
ekonomi 88
genel muh 64
klavye tekn. 80
temel hukuk 70

benimkler nası
 
ya bu notlar 10. sınıfiçin normal mi nitelikli lisede okuyorum
Düşük hocam bende 70 aldım edebiyattan ama bana hala düşük geliyor ama kişiden kişiye değişr ama bu aldığın not direk herkese göre düşüktür
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,149
Mesajlar
11,084,711
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top