Griff
80+
- Katılım
- 18 Haziran 2021
- Mesajlar
- 94
- Reaksiyon skoru
- 44
Hangi lise hocamPuanı kaç? Ben İstanbul/Kadiköy'de okuyorum.
Hangi lise hocamPuanı kaç? Ben İstanbul/Kadiköy'de okuyorum.
21dk gecikti şimdidenuyarı almana son 2 DK
birazcık göat oldum ama.21dk gecikti şimdiden
xDbirazcık göat oldum ama.
Özel okullarda puan dopingi var resmen ve uzaktan olma gibi bir ihtimalliniz yok. bu sene onlar hep yüz yüze eğitim aldı biz evde internet ile cebelleşirken.Bu sene 11.sınıfım. özel okula gitmeli miyim veya devlet okulunda kalıp dershane falan mı yapmalıyım?
şansa bak ben uyarı aldım.
geç oldu ama ben de aldımşansa bak ben uyarı aldım.![]()
benden bilme. Ben raporlamadım.geç oldu ama ben de aldım![]()
bruhhbenden bilme. Ben raporlamadım.![]()