ThorJ
80+ Silver
- Katılım
- 8 Nisan 2020
- Mesajlar
- 2,331
- En İyi Cevap
- 10
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,785
- Konum
- 06510
- İsim
- alperen
- İlgilendiği Kategoriler
- Araçlar, Akıllı Telefonlar, Donanım, Dizüstü Bilgisayarlar, Custom ROM
Merhaba arkadaşlar,
Forumdaki bisiklet ve araba tutkumu bazı arkadaşlar bilir, uzun zamandır severek takip ederim ve kullanırım. Bugünkü konudaki ürün ise 15 yıllık yol arkadaşım Bianchi Grizzly olacak.
Bahsi geçen bisikletim 2007 yazında satın alınmış, o dönemin kral modellerinden birisiydi. Yanlış hatırlamıyorsam dönemin parası ile 700 YTL gibi bir fiyattan almıştık.
Dönemi için Bisan, Salcano gibi markalara nazaran gerçek İtalyan malı olan tek bisikletti ve çoğu forumda bisikletlerin Mercedes'i olarak geçiyordu. Aslına bakarsanız bisiklet dağ bisikleti ama bir dağ bisikleti için gerçekten konforlu. 15 yıllık ömrünün 8 yılı yazlık garajında yatarak geçen bir bisiklet.
15 yıldır üzerindeki lastikler, vites kolları ve gövde dahil herşeyi orjinal. Bianchi logolu lastikler çok yakışıklı duruyor.
15 yıl boyunca sadece sele değişimi ve yağ bakımı yaptık, bunun da artık gerektiğini düşünüyorum çünkü üstündeki Selle Royal marka sele fazla eskimişit ve çok küçüktü.
SHIMANO 42T vites kadrosu var fakat oldukça sarsıntılı bir geçişi var, özellikle yüksek hızlardayken aniden zincir atabiliyor mesela. Amortisörleri orta seviyede diyebilirim, sarsıntıları az da olsa hissediyorsunuz.
Bisikletin kadrosu Lite Steel olarak geçiyor fakat yine de ağır bir bisiklet ve bisikleti sürerken özellikle yokuşlarda baya bir problem yaşıyorsunuz. Tabi bu performans kaybında orta amortisörün de etkisi var, bunun için orta amortisörü sıkabildiğim kadar sıktım. Bu şekilde biraz daha hızlı ve rahat kullanabiliyorsunuz.
Kozmetik olarak en ufak bir çiziği bile yok. Sadece ufak tefek kılcal şeyler var, bunun da sebebi bisikletin 1-2 kez durduğu yerde yere düşmesi. Çubuğun boyu fazla kısa, değiştirilmesini öneririm ama ben orjinalden yanayım her zaman.
Peki sizin görüşünüz ne? Bu bisiklet 15 yıldan sonra halen daha kullanılabilir mi? Aşağıda belirtirseniz memnun olurum.
Forumdaki bisiklet ve araba tutkumu bazı arkadaşlar bilir, uzun zamandır severek takip ederim ve kullanırım. Bugünkü konudaki ürün ise 15 yıllık yol arkadaşım Bianchi Grizzly olacak.
Bahsi geçen bisikletim 2007 yazında satın alınmış, o dönemin kral modellerinden birisiydi. Yanlış hatırlamıyorsam dönemin parası ile 700 YTL gibi bir fiyattan almıştık.
Dönemi için Bisan, Salcano gibi markalara nazaran gerçek İtalyan malı olan tek bisikletti ve çoğu forumda bisikletlerin Mercedes'i olarak geçiyordu. Aslına bakarsanız bisiklet dağ bisikleti ama bir dağ bisikleti için gerçekten konforlu. 15 yıllık ömrünün 8 yılı yazlık garajında yatarak geçen bir bisiklet.
15 yıldır üzerindeki lastikler, vites kolları ve gövde dahil herşeyi orjinal. Bianchi logolu lastikler çok yakışıklı duruyor.
15 yıl boyunca sadece sele değişimi ve yağ bakımı yaptık, bunun da artık gerektiğini düşünüyorum çünkü üstündeki Selle Royal marka sele fazla eskimişit ve çok küçüktü.
SHIMANO 42T vites kadrosu var fakat oldukça sarsıntılı bir geçişi var, özellikle yüksek hızlardayken aniden zincir atabiliyor mesela. Amortisörleri orta seviyede diyebilirim, sarsıntıları az da olsa hissediyorsunuz.
Bisikletin kadrosu Lite Steel olarak geçiyor fakat yine de ağır bir bisiklet ve bisikleti sürerken özellikle yokuşlarda baya bir problem yaşıyorsunuz. Tabi bu performans kaybında orta amortisörün de etkisi var, bunun için orta amortisörü sıkabildiğim kadar sıktım. Bu şekilde biraz daha hızlı ve rahat kullanabiliyorsunuz.
Kozmetik olarak en ufak bir çiziği bile yok. Sadece ufak tefek kılcal şeyler var, bunun da sebebi bisikletin 1-2 kez durduğu yerde yere düşmesi. Çubuğun boyu fazla kısa, değiştirilmesini öneririm ama ben orjinalden yanayım her zaman.
Peki sizin görüşünüz ne? Bu bisiklet 15 yıldan sonra halen daha kullanılabilir mi? Aşağıda belirtirseniz memnun olurum.