Neler Yeni

15 yılın sonunda Bianchi Grizzly: Ne durumda?

ThorJ

80+ Silver
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
2,331
En İyi Cevap
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,785
Konum
06510
İsim
alperen
İlgilendiği Kategoriler
Araçlar, Akıllı Telefonlar, Donanım, Dizüstü Bilgisayarlar, Custom ROM
Merhaba arkadaşlar,
Forumdaki bisiklet ve araba tutkumu bazı arkadaşlar bilir, uzun zamandır severek takip ederim ve kullanırım. Bugünkü konudaki ürün ise 15 yıllık yol arkadaşım Bianchi Grizzly olacak.

Bahsi geçen bisikletim 2007 yazında satın alınmış, o dönemin kral modellerinden birisiydi. Yanlış hatırlamıyorsam dönemin parası ile 700 YTL gibi bir fiyattan almıştık.
Dönemi için Bisan, Salcano gibi markalara nazaran gerçek İtalyan malı olan tek bisikletti ve çoğu forumda bisikletlerin Mercedes'i olarak geçiyordu. Aslına bakarsanız bisiklet dağ bisikleti ama bir dağ bisikleti için gerçekten konforlu. 15 yıllık ömrünün 8 yılı yazlık garajında yatarak geçen bir bisiklet.
IMG_20211211_222033.jpg

15 yıldır üzerindeki lastikler, vites kolları ve gövde dahil herşeyi orjinal. Bianchi logolu lastikler çok yakışıklı duruyor. 😎

15 yıl boyunca sadece sele değişimi ve yağ bakımı yaptık, bunun da artık gerektiğini düşünüyorum çünkü üstündeki Selle Royal marka sele fazla eskimişit ve çok küçüktü.

SHIMANO 42T vites kadrosu var fakat oldukça sarsıntılı bir geçişi var, özellikle yüksek hızlardayken aniden zincir atabiliyor mesela. Amortisörleri orta seviyede diyebilirim, sarsıntıları az da olsa hissediyorsunuz.
IMG_20211211_222324.jpg

Bisikletin kadrosu Lite Steel olarak geçiyor fakat yine de ağır bir bisiklet ve bisikleti sürerken özellikle yokuşlarda baya bir problem yaşıyorsunuz. Tabi bu performans kaybında orta amortisörün de etkisi var, bunun için orta amortisörü sıkabildiğim kadar sıktım. Bu şekilde biraz daha hızlı ve rahat kullanabiliyorsunuz.
Screenshot_2021-12-11-22-22-05-580_com.google.android.apps.photos~2.jpg

Kozmetik olarak en ufak bir çiziği bile yok. Sadece ufak tefek kılcal şeyler var, bunun da sebebi bisikletin 1-2 kez durduğu yerde yere düşmesi. Çubuğun boyu fazla kısa, değiştirilmesini öneririm ama ben orjinalden yanayım her zaman.

Peki sizin görüşünüz ne? Bu bisiklet 15 yıldan sonra halen daha kullanılabilir mi? Aşağıda belirtirseniz memnun olurum. 🤗
 

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,046
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
2007'de 700TL'ye alınmış olması çok garip çünkü 1 asgari ücretten fazla verilmiş .
Biraz daha verilse zaten araba alınacak seviyede bir fiyat 1-2 k 'ya Şahin ,serçe alınan dönemler.
 

DA-MD2

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,073
En İyi Cevap
2
Merhaba arkadaşlar,
Forumdaki bisiklet ve araba tutkumu bazı arkadaşlar bilir, uzun zamandır severek takip ederim ve kullanırım. Bugünkü konudaki ürün ise 15 yıllık yol arkadaşım Bianchi Grizzly olacak.

Bahsi geçen bisikletim 2007 yazında satın alınmış, o dönemin kral modellerinden birisiydi. Yanlış hatırlamıyorsam dönemin parası ile 700 YTL gibi bir fiyattan almıştık.
Dönemi için Bisan, Salcano gibi markalara nazaran gerçek İtalyan malı olan tek bisikletti ve çoğu forumda bisikletlerin Mercedes'i olarak geçiyordu. Aslına bakarsanız bisiklet dağ bisikleti ama bir dağ bisikleti için gerçekten konforlu. 15 yıllık ömrünün 8 yılı yazlık garajında yatarak geçen bir bisiklet.
Alıntıyı görüntüle
15 yıldır üzerindeki lastikler, vites kolları ve gövde dahil herşeyi orjinal. Bianchi logolu lastikler çok yakışıklı duruyor. 😎

15 yıl boyunca sadece sele değişimi ve yağ bakımı yaptık, bunun da artık gerektiğini düşünüyorum çünkü üstündeki Selle Royal marka sele fazla eskimişit ve çok küçüktü.

SHIMANO 42T vites kadrosu var fakat oldukça sarsıntılı bir geçişi var, özellikle yüksek hızlardayken aniden zincir atabiliyor mesela. Amortisörleri orta seviyede diyebilirim, sarsıntıları az da olsa hissediyorsunuz.
Alıntıyı görüntüle
Bisikletin kadrosu Lite Steel olarak geçiyor fakat yine de ağır bir bisiklet ve bisikleti sürerken özellikle yokuşlarda baya bir problem yaşıyorsunuz. Tabi bu performans kaybında orta amortisörün de etkisi var, bunun için orta amortisörü sıkabildiğim kadar sıktım. Bu şekilde biraz daha hızlı ve rahat kullanabiliyorsunuz.
Alıntıyı görüntüle
Kozmetik olarak en ufak bir çiziği bile yok. Sadece ufak tefek kılcal şeyler var, bunun da sebebi bisikletin 1-2 kez durduğu yerde yere düşmesi. Çubuğun boyu fazla kısa, değiştirilmesini öneririm ama ben orjinalden yanayım her zaman.

Peki sizin görüşünüz ne? Bu bisiklet 15 yıldan sonra halen daha kullanılabilir mi? Aşağıda belirtirseniz memnun olurum. 🤗
Maşallah gözün gibi bakmışsın, bu arada 2007'de 700tl biraz fazlaymış. Ben 2016'da 750'ye NG650 almıştım.
 

ThorJ

80+ Silver
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
2,331
En İyi Cevap
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,785
Konum
06510
İsim
alperen
İlgilendiği Kategoriler
Araçlar, Akıllı Telefonlar, Donanım, Dizüstü Bilgisayarlar, Custom ROM
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Maşallah gözün gibi bakmışsın, bu arada 2007'de 700tl biraz fazlaymış. Ben 2016'da 750'ye NG650 almıştım.
Lüks bir bisikletmiş sanırsam o dönemde. SHIMANO vites kadrosu pek göremedim eski bisikletlerde bunun yaşında olup da.
Mesaj otomatik birleştirildi:

2007'de 700TL'ye alınmış olması çok garip çünkü 1 asgari ücretten fazla verilmiş .
Biraz daha verilse zaten araba alınacak seviyede bir fiyat 1-2 k 'ya Şahin ,serçe alınan dönemler.
Evet garip bana da tuhaf geldi ama gerçekten öyleymiş.
 

pickpocket

Ventus☪
Moderatör
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
14,070
En İyi Cevap
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,944
Yaş
29
Konum
Adana
İsim
Ventus
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Instagram
www.instagram.com/serhatcanavci
Steam
www.steamcommunity.com/id/serhatcanavcii
Twitter
AvciSerhatCan
Facebook
serhatcanavci
Discord
Ventus#1033
Reddit
VentusTR
2007'de 700TL'ye alınmış olması çok garip çünkü 1 asgari ücretten fazla verilmiş .
Biraz daha verilse zaten araba alınacak seviyede bir fiyat 1-2 k 'ya Şahin ,serçe alınan dönemler.
iPhone , şahin takas için mesaj atınız..
 
Top Bottom