2.el 6900 xt değerleri

tamam bende dedim ya yapman gereken testleri yap sonucu söyle bana
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yukarda attğım testleri yap kesin sonuç alalım
OCCTde pc kapanmadı hiç,birkaç kez furmarkta 2kyı başlattığım an kapandı,bazen kapanıyor bazen kapanmıyor testi başlattığımda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tamam bende dedim ya yapman gereken testleri yap sonucu söyle bana
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yukarda attğım testleri yap kesin sonuç alalım
şu an power test açık yine
 
OCCTde pc kapanmadı hiç,birkaç kez furmarkta 2kyı başlattığım an kapandı,bazen kapanıyor bazen kapanmıyor testi başlattığımda
occt de hocam tektek 15 er dk yapman lazım ztn ilk power yap sonra 3d sonra vram test power yaparken kapanır ztn biraz geçince sorun varsa psu da diğerlerinde de 15 dk sonunda hata varsa alırısn kırmızı yanar sol altta
 
occt de hocam tektek 15 er dk yapman lazım ztn ilk power yap sonra 3d sonra vram test power yaparken kapanır ztn biraz geçince sorun varsa psu da diğerlerinde de 15 dk sonunda hata varsa alırısn kırmızı yanar sol altta
şu an powerda 10dakika oldu da işlemci mhzi aşırı düşük
 
şu an powerda 10dakika oldu da işlemci mhzi aşırı düşük
psu ya yük biniyor ztn hocam test bittiğinde hala kapanmadıysa psu sağlamdır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şu an powerda 10dakika oldu da işlemci mhzi aşırı düşük
sonra diğer ikisinin yukardan 15 dk ayarla başlat yoksa kendi durmuyor çokta sağlıklı olmuyor açıkçası
 
psu ya yük biniyor ztn hocam test bittiğinde hala kapanmadıysa psu sağlamdır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sonra diğer ikisinin yukardan 15 dk ayarla başlat yoksa kendi durmuyor çokta sağlıklı olmuyor açıkçası
15dk oldu kapanmadı psu,vramin yüzdesi kaç olacak
 
15dk oldu kapanmadı psu,vramin yüzdesi kaç olacak
ayar yapmana gerek yok yuakardan 1 saat yazan yeri on beş dk yap sol üstlerde bir yerde kendi bitince sonuçlar çıkar ztn
 
ayar yapmana gerek yok yuakardan 1 saat yazan yeri on beş dk yap sol üstlerde bir yerde kendi bitince sonuçlar çıkar ztn
1709794117300.png
 
hacı furmark yaparken işlemci sıcaklığına baktın mı power da kapanmadı bunda sorun yok 3d olanı ypatığını farz ediyorum sorun çıkmadıysa belki işlemci ısınıyordur
işlemci 73 74 derece oluyor mhz inanılmaz düşüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

stok fan ryzen 7 5700x
 
işlemci 73 74 derece oluyor mhz inanılmaz düşüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

stok fan ryzen 7 5700x
soğutucu yetmiyorsa belki kendini kısıtlıyordur oda yetmeyince reset atıyor muhtemelen stok soğutucu mu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,371
Mesajlar
11,066,028
Üyeler
197,883
Son üye
valiented
Geri
Top