Dostum şimdi bir soru sorayım bunu kanıtıyla ispatla ne bu konuya ne de başka konuna yazmayacağım haklısın diyeceğim.
İçten yanmalı hiç bir aracın motorunda sibop lastiğinin altına yağ gelmez. Sibop lastikleri zamanla aşınırsa (bu bakımsızlıktan , çok sıkıştırmaktan vs. Olur) kanala yağ girer sibop lastiklerinden ve siboplardan araç yağ yakmaya başlar. Diyelim ki katkıyı koyduk yağ kalınlaştı yağ yakması bir süreliğine kesildi.
Alıntıyı görüntüle
Contamda şu tarz bir kopukluk var. Araç kompresör kaçırıyor. Burası 3.ve 4.göz pistonun arası. Buraya yağ gelmiyor , biz bu katkıyı yağa koyuyoruz . Bu katkı burayı kapatıp nasıl kompresörü olması gereken değere getirecek?
Üzerindeki yağlar kapaktan gelen yağlar. Kısaca contaya yağ gelmiyor fakat kapağı kaldırırken yağı döktüğüm için yağ contaya bulaştı üzerinde yağ var demeyin
Bahsettiğin tüm katkılar yağı kalınlaştırıyor. Bu katkıların katıldığı araçları da gördüm kaç kez. Hiç birisi güzel çalışmıyordu. Bir tanesinden bahsedeyim. Mini cooper s 170hp araçtı. Arabaya katkıyı yağ yakmayı kesmesi için katkıyı koymuşlar. Araba gümbür gümbür çalışıyordu. Yağ değişince sesi kesildi. Çünkü bu katkılar yağı kalınlaştırıyor.
İkinci bir etken. Bu markalar bu katkıları yasal olarak üretip satabiliyor. Bunlar üretilmesin , satılması yasaklansın demiyorsunuz ama 2.el araç almayın diyorsunuz. Bunun nedeni ne? Açıklar mısınız
Köyümde çoğu kişinin kuş serisi araçları var. Çoğu arabalardaki tuşların bile ne işe yaradığını bilmiyor. Bu adamlar nereden bilecek böyle bir katkı olduğunu? Burada 1 kişiyi değil milyonlarca kişiyi zan altında bırakıyorsunuz.