Çözüldü✓ 2. el dizüstü önerisi

Laptop'da kesinlikle intel işlemcili nvidia gpu lu bir tercih yapmanızı tavsiye ederim.
 
Bende o şekilde düşünüyorum ancak bir çok kişi Casper markasında uzak durun diye belirtiyor. Neden böyle söylediklerini tam anlamıyorum açıkcası.
 
Son düzenleme:
Laptop'da kesinlikle intel işlemcili nvidia gpu lu bir tercih yapmanızı tavsiye ederim.
Bende o şekilde düşünüyorum ancak bir çok kişi Casper markasında uzak durun diye belirtiyor. Neden böyle söylediklerini tam anlamıyorum açıkcası.
 
Bende o şekilde düşünüyorum ancak bir çok kişi Casper markasında uzak durun diye belirtiyor. Neden böyle söylediklerini tam anlamıyorum açıkcası.
Casper cihazlar bize tamire gelen ve en çok sorun yaşadığımız cihazlar arasında. Garanti bittikten sonra ise parça değişim maliyetleri çok yüksek. tasarım mühendis hataları diğerlerine nazaran daha fazla. Her cihazı kötü değil ama ben de bir bilgisayarcı olarak tavsiye etmem.
 
Acer markası çok iyi bir markamı laptop önerisi isteyen herkese acer marka öneriyorlar çünkü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Masa üstü modellerde Amd iyi ancak laptoplarda nedense Amd tarafından biraz uzak bakıyorum nedense sanırım bir ön yargı tamda emin olamıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3000 serisinden bakıyorum.
 
Son düzenleme:
Bu modele ne dersiniz ekranında küçük bir çizik var ama onun dışında güzel görünüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok iyi değil ama F/P, kalitesi casperdan daha iyi.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


3060 Almak istemezsin. O yüzden attım. 8GB vram şart artık.
attığını değerlendireceğim o zaman.
 
Bu modele ne dersiniz ekranında küçük bir çizik var ama onun dışında güzel görünüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


attığını değerlendireceğim o zaman.

Bu seride ısınma ve fan sesi sorunu var.

Acer tam bir F/P markası, malzeme kalitesi bir tım düşük onun dışında problem yok.
Bende şahsen Acer kullanıyorum ve memnunum.
 
Bu modele ne dersiniz ekranında küçük bir çizik var ama onun dışında güzel görünüyor.
sürekli o çiziği göreceksin, o yüzden alma derim. Asus da alma. Servise işin düşerse mahfoluyorsun.
 
Geri
Top