BixiBlake
80+ Silver
- Katılım
- 7 Temmuz 2021
- Mesajlar
- 4,505
Dahası
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
teşekkür ederimSize kesin çözümü göndereceğim 1 saniye
Mesaj otomatik birleştirildi:
Btk'ya şikayet edin, hemen ilgileniyorlar
Btk internet şikayet:
Aşağıda yazdığımı yazabilirsinizBTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi
tuketicisikayet.btk.gov.tr
"Daha önce sorunumu dile getirdim ancak, sadece uzaktan modem arayüz bilgilerim ve hız değerlerin güncelleştirildi, ancak bu sorunumu çözmedi internetimde sürekli kopmalar yaşıyorum. Geçiş yapana kadar internetimde diğer servis sağlayıcımdayken herhangi bir kesinti-kopma yaşamamıştım. Sorunun binamdaki kablolama veya modemimden kaynaklanmadığını düşünüyorum. Yine de gerekirse saha ekibi yönlendirilerek sorunun bulunmasını ve çözülmesini talep ediyorum. 2 haftadır internetimi kopmalardan dolayı kullanamamaktayım, gereğinin yapılmasını istiyorum. Teşekkürler"