Neler Yeni

Yardım 2 Haftadır internet kopukluğu yaşıyorum

BixiBlake

80+ Silver
Katılım
7 Temmuz 2021
Mesajlar
3,760
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,872
Konum
ADANA
İsim
Lokman Doğan
herkese iyi akşamlar
bundan 2 hafta önce vodafoneden gıbırnete geçtim vdsl porta geçtiğim için 2.el asus ac750 modem de aldım , ondan öncesi vodafonenin adsl internetinde kopya yaşamıyordum hele ki birazdan anlatacaklarımı.
Bu gıbırnete geçtiğim günden beri internetim kopuyo hızı düşüyor.Modeme aç kapat yaparak düzeliyor. Bazen wifide internet oluyo kabloyla bağladığım laptopta internet kesiliyor bunu da modeme aç kapat yaparak düzeltebiliyom ama günde 10 defa yaşadığım için bıktım.Gıbırın internetine gelecek olursak başta çok güzel değerler veriyor valorantta pingim 22 ye sabitti hala da öyledir muhtemelen ama aşırı bağlantı kopukluğu yaşıyor. Sorun internette mi yoksam modemde mi anlayamadım

https://files.fm/u/f37gh7wjpt modemin üstündeki bağlantı ışıkları titriyor bu bir sorun mu
 
Katılım
21 Ekim 2023
Mesajlar
119
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
maksi
hocam hız düşme işini bilemiyorum ama bahsettiğin aç kapa yaparak düzelme işi adaptörden kaynaklı olabilir yani en azından bende öyleydi farklı adaptörler deneyince internetin gitme süresi de değişiyor. 2 kere adaptör satın aldım bendekinden de daha kötü çıktılar iade ettim. eğer mümkünse farklı adaptörle deneyebilir misin
 
Katılım
21 Kasım 2023
Mesajlar
257
eski internet hızın kaçtı, şuan kaç , altyapı testinde kaç çıkıyor hocam
 

BixiBlake

80+ Silver
Katılım
7 Temmuz 2021
Mesajlar
3,760
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,872
Konum
ADANA
İsim
Lokman Doğan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
eski internet hızın kaçtı, şuan kaç , altyapı testinde kaç çıkıyor hocam
eski internet adls idi 10 a 1 alıyordum. Gıbıra geçtim 30 a 12 almaya başladım ama bağlantı kopukluğu olduğu için 24 e 6 ya düşürdüler.
altyapım 50 gösteriyor
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
5,167
eski internet adls idi 10 a 1 alıyordum. Gıbıra geçtim 30 a 12 almaya başladım ama bağlantı kopukluğu olduğu için 24 e 6 ya düşürdüler.
altyapım 50 gösteriyor
adsl alt yapı vdsl çevrilmesi gerekir vdsl çevrildimi ?
 

BixiBlake

80+ Silver
Katılım
7 Temmuz 2021
Mesajlar
3,760
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,872
Konum
ADANA
İsim
Lokman Doğan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
adsl alt yapı vdsl çevrilmesi gerekir vdsl çevrildimi ?
çevirdim
Mesaj otomatik birleştirildi:

vdls porta geçiş yaptım
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam hız düşme işini bilemiyorum ama bahsettiğin aç kapa yaparak düzelme işi adaptörden kaynaklı olabilir yani en azından bende öyleydi farklı adaptörler deneyince internetin gitme süresi de değişiyor. 2 kere adaptör satın aldım bendekinden de daha kötü çıktılar iade ettim. eğer mümkünse farklı adaptörle deneyebilir misin
eski huaweinin adaptörü vardı onu taktım bakalım nasıl olacak
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
5,167
çevirdim
Mesaj otomatik birleştirildi:

vdls porta geçiş yaptım
Mesaj otomatik birleştirildi:


eski huaweinin adaptörü vardı onu taktım bakalım nasıl olacak
Asus'un bu modemi cins ya . Vodafone modem ile deneyin . Huawei olması lazm .
 

BixiBlake

80+ Silver
Katılım
7 Temmuz 2021
Mesajlar
3,760
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,872
Konum
ADANA
İsim
Lokman Doğan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8

cornlov

80+
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
428
Dahası  
Reaksiyon skoru
236
İsim
Caner kart
Arıza kaydı açtırttınız mı hiç müşteri temsilcisinden?
 

BixiBlake

80+ Silver
Katılım
7 Temmuz 2021
Mesajlar
3,760
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,872
Konum
ADANA
İsim
Lokman Doğan

cornlov

80+
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
428
Dahası  
Reaksiyon skoru
236
İsim
Caner kart
evet ama sadece uzaktan hat değerlerini güncellediler. Teknik destek için talep oluşturmadım daha
Size kesin çözümü göndereceğim 1 saniye
Mesaj otomatik birleştirildi:

Btk'ya şikayet edin, hemen ilgileniyorlar
Btk internet şikayet:
Aşağıda yazdığımı yazabilirsiniz 👍
"Daha önce sorunumu dile getirdim ancak, sadece uzaktan modem arayüz bilgilerim ve hız değerlerin güncelleştirildi, ancak bu sorunumu çözmedi internetimde sürekli kopmalar yaşıyorum. Geçiş yapana kadar internetimde diğer servis sağlayıcımdayken herhangi bir kesinti-kopma yaşamamıştım. Sorunun binamdaki kablolama veya modemimden kaynaklanmadığını düşünüyorum. Yine de gerekirse saha ekibi yönlendirilerek sorunun bulunmasını ve çözülmesini talep ediyorum. 2 haftadır internetimi kopmalardan dolayı kullanamamaktayım, gereğinin yapılmasını istiyorum. Teşekkürler"
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
906,705
Mesajlar
8,302,180
Üyeler
140,688
Son üye
medyumik
Top Bottom