3000civarı klavye öneri mekanik

Oneomous

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
6,532
En İyi Cevap
3
Reaksiyon skoru
3,512
Ya mavi veya red arasında kararsızım
Fiyat olarak 3k civarı düşünüyorum
Full klavye istiyorum %75leri vs sevmiyorum numpad alışkanlığım var maalesef
Satıcı 6 taksit sunan bir yer olursa çok iyi olur özellikle hepsi buradadan olması benim çok işime gelir 2 veya 3 ay erteleme hakkımda var
 
Bunu gördüm ama ne diyon değer mi
2500 TL mi 2300 TL'ye mi ne düşmüştü geçenlerde o zaman kesinlikle değerdi ama 3000 TL'ye de değeceğini düşünüyorum. Cherry MX Red Switch'ler olması, metal W A S D tuşları olması, bilek desteği, RGB'si cardı curdu. Çok iyi klavye. Ses tekerleği de olsaymış çok iyi olurmuş.
 
2500 TL mi 2300 TL'ye mi ne düşmüştü geçenlerde o zaman kesinlikle değerdi ama 3000 TL'ye de değeceğini düşünüyorum. Cherry MX Red Switch'ler olması, metal W A S D tuşları olması, bilek desteği, RGB'si cardı curdu. Çok iyi klavye. Ses tekerleği de olsaymış çok iyi olurmuş.
Evet evet salaklık yapıp almadım takipteyim o fiyatlara düşerse kaparım.
Sana şunu sormak istiyorum şuan beyaz switchli klavyem var fakat bu mekanik değil diye biliyorum mekanik hisli diye biliyorum
Bu 10 yıldır kullanıyorumdur herhalde hala sağlam fakat hissiyat olarak daha iyi olması adına ve yenilemek adına geçiyorum eklemek istediğin bir şey var mı ?
 
Ya numpadsiz almak istesem seçenek çok var aslında fakat numpad alışkanlığım var maalesef
Corsair low switch olduğu için eledim fakat hyyperx fena değilmiş fakat o bütçelerde asusu almam daha mantıklı değil mi daha dolu gibi
 
Evet evet salaklık yapıp almadım takipteyim o fiyatlara düşerse kaparım.
Sana şunu sormak istiyorum şuan beyaz switchli klavyem var fakat bu mekanik değil diye biliyorum mekanik hisli diye biliyorum
Bu 10 yıldır kullanıyorumdur herhalde hala sağlam fakat hissiyat olarak daha iyi olması adına ve yenilemek adına geçiyorum eklemek istediğin bir şey var mı ?
Kesinlikle geçilir, özellikle red switch mükemmel bir olay çok hafif, hiç hissetmiyorum bile, membran klavye kullanamıyorum artık, çok ağır geliyorlar, parmaklarımı ağrıtıyor. Bende de SteelSeries'in Cherry MX Red Switch'li bir klavyesi var, çok çok uzun yıllardan beri kullanıyorum, rahat 10 yılı var ve hala mükemmel çalışıyor.
 
Kesinlikle geçilir, özellikle red switch mükemmel bir olay çok hafif, hiç hissetmiyorum bile, membran klavye kullanamıyorum artık, çok ağır geliyorlar, parmaklarımı ağrıtıyor. Bende de SteelSeries'in Cherry MX Red Switch'li bir klavyesi var, çok çok uzun yıllardan beri kullanıyorum, rahat 10 yılı var ve hala mükemmel çalışıyor.
Bu asusun cherrysini mi önerirsin yoksa rog nx anahtarları yani arada nasıl fark var
Hafiflik çok sorun olmuyor fakat hissiyat önemli yani mavinin click sesine bayılıyorum fakat baş ağrıtır diye bulaşmıyorum
 
Ya numpadsiz almak istesem seçenek çok var aslında fakat numpad alışkanlığım var maalesef
Corsair low switch olduğu için eledim fakat hyyperx fena değilmiş fakat o bütçelerde asusu almam daha mantıklı değil mi daha dolu gibi
evet asus daha dolu gibi bende seninle aynı fikirdeyim. HyperX'in klavye 10 üzerinden 9.5 puan almış oyun için asus'unda en az 9 puanı vardır. HyperX yerine Asus alırım gibi bende. Arkadaş iyiki paylaşmış daha ilk defa gördüm.
 
evet asus daha dolu gibi bende seninle aynı fikirdeyim. HyperX'in klavye 10 üzerinden 9.5 puan almış oyun için asus'unda en az 9 puanı vardır. HyperX yerine Asus alırım gibi bende. Arkadaş iyiki paylaşmış daha ilk defa gördüm.
Ben gördüm ama güncel sağlam klavyem olduğu için çok çekiniyordum keşke hepsiburadanın kendisnin sattığı zaman alsaydım ahhh ahhh...
 
Ben gördüm ama güncel sağlam klavyem olduğu için çok çekiniyordum keşke hepsiburadanın kendisnin sattığı zaman alsaydım ahhh ahhh...
Bende 2 gündür falan bakınıyorum öyle esti bana satın almak aklımda bile yoktu. :D
Bu sitede 221 klavye incelemişler. Gaming sıralaması içinde 221 klavye içinden 6.sırada. Asusda kötü degildir bence. Bide 2019'da çıkmış bu klavye yenilememişler galiba sürüm olarak. Ben asus düşerse asus alırım büyük ihtimal

1709938630861.png

1709938514763.png
 
Bende 2 gündür falan bakınıyorum öyle esti bana satın almak aklımda bile yoktu. :D
Bu sitede 221 klavye incelemişler. Gaming sıralaması içinde 221 klavye içinden 6.sırada. Asusda kötü degildir bence. Bide 2019'da çıkmış bu klavye yenilememişler galiba sürüm olarak. Ben asus düşerse asus alırım büyük ihtimal

Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Bilek desteği metal tuşları felan olsa alırdım veya ucuza bulunsa ama maalesef yok
2019 fakat aman aman yenilenen switchler yok zaten tasarımsal değişiklikler var
 
Geri
Top